محبوب‌ترین لوازم آرایشی برای خانم‌ها را بشناسیم

در حال حاضر لوازم آرایش یکی از پرمصرف‌ترین کالاها در ایران و جهان به‌حساب می‌آید که تعداد زیادی از خانم‌ها در طول روز از آن استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه بخش عمده‌ای از هزینه روزمره، مربوط به این محصولات است، در این مقاله تصمیم گرفتیم محبوب‌ترین لوازمی که هر شخص باید داشته باشد را به شما معرفی کنیم. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاقه‌مند هستید و می‌خواهید بودجه خود را به‌درستی مدیریت کنید، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کرم دور چشم

- Advertisement -

با افزایش سن و ورود به دهه سی، پوست انسان به‌تدریج خشک‌تر شده و مستعد چروک شدن است. اولین بخش از صورت که می‌توان این تغییرات را در آن مشاهده کرد، نواحی اطراف چشم بوده که به دلیل نازک بودن پوست به‌راحتی رطوبت خود را از دست می‌دهند. برای اینکه بتوان از بروز چنین مشکلی جلوگیری کرد، بهتر است از کرم دور چشم استفاده کنید. به همین دلیل به خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم این لوازم آرایش مهم را همیشه همراه خود داشته باشند.

پاک‌کننده صورت

وجود آلودگی روی سطح پوست و مواد آرایشی برای طولانی‌مدت، می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به سلول‌های این بخش از بدن وارد کند. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم، حتی اگر میکاپ نمی‌کنید، برای پاک کردن آلودگی و چربی، محصول موردنظر را تهیه‌کرده و آن را در کیف آرایشی خود داشته باشید. البته باید به این نکته توجه کنید که پاک‌کننده صورت باید بر اساس نوع پوست شما تهیه شود.

کرم مرطوب کننده دست

یکی دیگر از لوازم آرایشی که وجود آن در کیف هر خانمی، ضروری به‌حساب می‌آید، کرم مرطوب‌کننده دست است. ازآنجایی‌که در طول روز برای انجام کارهای مختلف از دستان خود استفاده می‌کنید، این بخش در معرض آلودگی و آسیب‌های مختلف قرار می‌گیرد. در نتیجه برای حفظ رطوبت آن باید از کرم‌ها استفاده کرد تا لطافت و نرمی پوست از بین نرود.

کرم مرطوب کننده بدن

شاید بسیاری از افراد فکر کنند که بدن آن‌ها به دلیل پوشیدن لباس، نیازی به مرطوب کردن نداشته باشد؛ اما این فکر کاملاً اشتباه است. هنگامی‌که شما به حمام می‌روید و از شامپوهای مختلف برای پاک کردن آلودگی‌های سطح بدن استفاده می‌کنید، بخش زیادی از رطوبت پوست خود را از دست می‌دهید. در کوتاه‌مدت ممکن است این تغییر مشهود نباشد. درحالی‌که بی‌توجهی به این موضوع و استفاده نکردن از کرم‌های مرطوب‌کننده، می‌تواند آسیب جدی به بافت پوست وارد کند.

کرم پودر

این محصول یکی دیگر از لوازم آرایشی است که خانم‌ها برای میکاپ از آن استفاده می‌کنند. درواقع این ماده پایه‌ای است که از مرطوب‌کننده و رنگ‌هایی که به پوست آسیب نمی‌زند تشکیل‌شده و موجب صاف شدن سطح پوست و جلوگیری از برخورد سایر محصولات آرایشی به‌طور مستقیم به سطح صورت می‌شود. کرم پودر براق و مات در بازار موجود است که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، آن‌ها را تهیه کنید.

image 2

رژلب

رژلب ازجمله محصولاتی است که در کیف لوازم آرایش هر خانمی می‌توان آن را پیدا کرد. از این محصول به‌منظور تغییر رنگ لب‌ها، نرم و زیباتر شدن آن استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که هنگام تهیه و خرید رژلب، حتماً برندهای شناخته‌شده را خریداری کنید که سرب در ترکیبات تولیدی آن‌ها وجود نداشته باشد تا آسیبی به سلامت شما وارد نشود.

کانسیلر

به دلیل سبک زندگی و شرایط آب و هوایی، کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که پوستی صاف و یک‌دست داشته باشد. به همین دلیل داشتن کانسیلر ضروری است. با کمک این محصول می‌توان تیرگی دور چشم، جای جوش و لک‌های احتمالی روی صورت را پوشاند که موجب از بین رفتن زیبایی صورت می‌شوند. البته مدل‌های مختلف از این کالا در بازار وجود دارد که شما باید با توجه به نوع نیاز خود، بهترین آن را تهیه کنید. به‌عنوان‌مثال مدل مایع برای تیرگی چشم مناسب است.

خط چشم

این محصول را می‌توان در کیف لوازم آرایش هر خانمی پیدا کرد، حتی اگر علاقه‌ای به استفاده از رژگونه و … نداشته باشد. انواع مدل های خط چشم تأثیر زیادی در زیبایی دارد و استفاده از آن می‌تواند چهره فرد را به‌طورکلی تغییر دهد. مدل‌های مختلفی از این محصول در بازار موجود است؛ اما نوع مدادی و ژلی آن طرفداران بیشتری دارد. به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال ایجاد تغییر چشمگیر در صورت خود هستید، حتماً برای یک‌بار هم که شده این محصول را امتحان کنید.

ریمل

اگر به دنبال این هستید تا مژه‌های بلندتری داشته باشید و زیبایی صورت شما دو چندان شود، خرید ریمل را فراموش نکنید. بسیاری از خانم‌ها، مژه‌های کوتاهی دارند که با استفاده از این محصول می‌توانند زیبای خاصی به آن‌ها ببخشند و فرم دلخواه را به مژه‌ها بدهند.

لاک ناخن

بسیاری از خانم‌ها ممکن است علاقه‌ای به استفاده از این محصول نداشته باشند؛ اما بهره بردن از آن می‌تواند زیبایی دستان شما را چند برابر کند. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در روتین روزانه خود، حتماً زمانی را برای آرایش با لاک ناخن در نظر بگیرید. انتخاب رنگ باید بر اساس آرایش صورت و لباسی که پوشیده‌اید انجام شود.

ضد آفتاب

یکی از عواملی که آسیب جدی به پوست صورت وارد می‌کند، اشعه مستقیم آفتاب است. به شما توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف مثل سرطان و پیری زودرس، حتماً به‌طور مرتب سطح پوست را با این محصول پوشش دهید. برای انتخاب مدل می‌توانید به پزشک مراجعه کنید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

جمع‌بندی

لوازم آرایش مختلفی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید برای مصارف گوناگون آن‌ها را تهیه کنید؛ البته اگر بودجه محدودی داشته باشید، خرید همه موارد غیرممکن است. به همین دلیل در این مقاله تلاش کردیم تا مهم‌ترین محصولاتی که می‌توان از آن‌ها برای زیباتر شدن و جلوگیری از آسیب به پوست بهره برد را معرفی کنیم. داشتن لوازم گفته‌شده می‌تواند نیازهای اصلی شما را برطرف کند. به شما توصیه می‌کنیم برای خرید هرکدام از کلاهای گفته‌شده، به آنلاین شاپ‌های معتبر مثل سفیر مراجعه کنید تا دغدغه‌ای از بابت کیفیت محصولات نداشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.