هزینه یک جلسه هایفوتراپی

هزینه یک جلسه هایفوتراپی در ایران، استاندارد تعیین شده یا محدوده‌ ی معینی بین کلینیک‌ ها ندارد. هزینه‌ ی لیفت کامل صورت و گردن (غبغب) با هایفوتراپی در مراکز زیبایی کلان شهرها، معمولا بین 000/000/4 تا 000/000/10 تومان می‌ باشد.

 هزینه هایفوتراپی کامل صورت و گردن (غبغب) در شهرستان ها: میانگین بین 000/000/2 تا 000/000/8 تومان می باشد.

این تفاوت قیمت در مراکز هایفوتراپی به عوامل موثری بستگی دارید:

- Advertisement -

  • ناحیه تحت درمان
  • نوع دستگاه هایفوتراپی و تعداد شات
  • وزن و سن مراجعه کننده
  • تاثیر تجربه و مهارت پزشک بر قیمت یک جلسه هایفوتراپی

عوامل موثر بر هزینه هایفوتراپی

ناحیه تحت درمان با هایفوتراپی

نرخ‌ هایی که در این مطالب بیان کردیم، در رابطه با هایفوتراپی کامل صورت و گردن (غبغب) بوده است. از هایفوتراپی می‌ توان برای لیفت کامل صورت، لیفت پوست گردن، رفع چین و چروک‌ های ناحیه‌ ای محدود و حتی جوانسازی پوست بدن استفاده کرد. هزینه نهایی برای انجام هایفو روی هرکدام از این موارد متفاوت خواهد بود و به عوامل گوناگونی بستگی دارد.

معمولا پزشکان متخصص با بررسی دقیق وضعیت پوست، نواحی را که به درمان با هایفوتراپی نیاز دارند، به شما توضیح می‌دهند. تمام مراجعین محترم به هایفوتراپی کامل صورت احتیاج نخواهند داشت و گاهی فقط نواحی محدودی از صورت تحت درمان با هایفوتراپی قرار می‌گیرد.

بنابراین ممکن است شما به هایفوتراپی کامل صورت نیاز نداشته باشید و قیمت هایفوتراپی تمام شده تا حد چشمگیری برایتان کاهش یابد.

نوع دستگاه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی تا حد زیادی به دستگاه استفاده شده بستگی دارد. دستگاه‌ های هایفوتراپی شامل یکسری کارتریج هستند که تعداد بار مشخصی می‌تواند امواج صوتی را شلیک کند. به شلیک امواج صوتی، «شات» می‌گویند. کارتریج‌ ها بعد از اتمام شات‌ ها باید تعویض شوند. برای هایفوتراپی (HIFU) نقاط مختلف بدن و صورت، می‌ بایست از کارتریج‌ های مختلفی استفاده شود.

تاثیر سن مراجعه کننده بر هزینه یک جلسه هایفوتراپی

image 1

توجه داشته باشید که سن ارتباط مستقیمی با هزینه دارد یعنی هر چقدر سن افرد بالاتر باشد چین و چرک های ایجاد شده نیز بیشتر خواهد بود از همین رو برای هایفو، وقت بیشتری لازم است در مقابل این موضوع وزن نیز با هزینه ارتباط دارد ینی هر چقدر فرد، وزن بیشتری داشته باشد ایجاد چربی در نقاط مختلف صورت نیز به نسبت بیشتر خواهد بود و همین موضوع باعث می شود تا درمان به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

تجربه و مهارت پزشک هایفوتراپی

مهارت پزشک متخصصی که برای شما هایفوتراپی را انجام می‌دهد، تاثیر بسیار زیادی بر نتایج هایفوتراپی بر پوست زیباجو دارد. بدیهی است که هرچقدر مهارت، تجربه و دانش پزشک در این زمینه بیشتر باشد، دستمزد پرداختی وی و در نتیجه هزینه هایفوتراپی افزایش می‌یابد.

یکی از عواملی که بر هزینه هایفوتراپی تاثیر دارد، تکنیک‌ های استفاده شده توسط پزشک در حین انجام هایفو می‌ باشد.

اغلب پزشکان به دلیل داشتن مهارت و تجربه‌ ی بالایی که دارند، تکنیک‌ های درمانی خاص خودشان را ابداع کرده و مورد استفاده قرار می‌ دهند. اغلب مواقع تکنیک‌ های ابداعی در انحصار یک پزشک قرار دارند و معمولا اثرگذاری درمان روی پوست را تا حدود زیادی افزایش می‌ دهند. البته رعایت مراقبت‌ بعد از هایفوتراپی نیز تاثیر بسیاری بر ماندگاری نتایج دارد.

شهر محل انجام هایفوتراپی

شهر یا محلی که هایفوتراپی در آن انجام می ‌شود بسیار مهم است. معمولاً در شهر های کوچک هزینه کمتری نسبت به شهرهای بزرگ دریافت می‌شود. امروزه هایفوتراپی در اکثر نقاط ایران انجام می ‌شود و البته دستگاه وسال ساخت و کشور سازنده در قیمت ها بسیار تاثیر گار هستند.

برای هزینه یک جلسه هایفوتراپی در اصفهان یا شیراز، یزد، کرمان و …. یا براورد هزینه یک جلسه هایفوتراپی در تهران، کرج، قم و …..در پایان مقاله منابعی ارائه شده است که می توانید قیمت های دقیق تر در شهرهای ابران را در ان ها مشاهده کنید.

image

سایر نکات

نکات دیگری در تعیین قیمت و هزینه یک جلسه هایفوتراپی موثر است که می‌ توان به وسعت مشکل یا بیماری پوستی، قدیمی بودن مشتری، نوع درمان، تعداد شات های انجام شده، تخفیفات پزشکان یا کلینیک ها در طول دوره های مختلف درمانی نیز از جمله مواردی است که در مراحل بعدی می‌ تواند در میزان هزینه ها موثر باشند.

هزینه یک جلسه هایفوتراپی در چند مورد از کشور های دنیا

همانطور که می‌دانید آمار انجام درمان های زیبایی برای پوست در کشور ایران نسبت به سایر کشورها و حتی کشورهای پر جمعیت جهان بسیار بالاتر می‌باشد و دلیل آن را نیز می‌ توان در زیبایی طلبی افراد درکشور ایران تلقی کرد.

البته به علت ارزان قیمت تر بودن انجام این روش ها در ایران نسبت به سایر کشورهای همسایه و حتی اروپایی و آمریکایی، شهروندان سایر کشورها نیز ترجیح می دهند انجام اعمال زیبایی خود را به دست متخصصین ایرانی بسپارند.

لذا باید توجه داشته باشید که ارزان قیمت بودن این اعمال در ایران به معنای پایین بودن تجربه و مهارت پزشکان نمی باشد و تنها به دلایل سیاسی و پایین بودن نرخ ارز رایج درکشور ما از جمله دلایل مهم در پایین بودن قیمت ها خواهد بود.

نکاتی برای جلوگیری از بالا رفتن هزینه هایفوتراپی

image

یکی از راه هایی جلوگیری از بالا رفتن هزینه هایفوتراپی این است که مشخص کنید به طور دقیق برای چه نواحی به هایفوتراپی نیاز دارید. اگر فقط برای یک ناحیه جزیی نیاز به هایفوتراپی دارید لازم نیست هزینه کل صورت را پرداخت کنید.

همه چی به میزان درمان شما بستگی دارد. راه دیگر، تعیین تعداد شات های مورد نیاز برای درمان است. پرس و جو درباره دستگاه به شما کمک می کند تا تعداد شات های مورد نیاز برای درمان خود را مشخص کنید.

گول قیمت پایین برخی مراکز را نخورید!

امروزه بسیاری افراد در آرایشگاه ‌ها و کلینیک های ‌زیبایی بدون مجوز مبادرت به انجام کارهای زیبایی می ‌کنند که با توجه به قیمت پایینی خدمات، مشتریان قابل توجهی دارند، باید گفت که انجام خدمات جوان سازی پوست در مراکز نامعتبر سبب بروز عوارض جبران ناپذیری می ‌شود.

همه مردم دوست دارند که هزینه کمتری را برای انجام کارشان بپردازند اما در گزارشات و شکایات بارها مشاهده شده است که بیماران دچار عوارض جدی مثل سوختگی ‌های شدید شده ‌اند. این عوارض به‌ علت انجام درمان توسط افراد غیرمتخصص و دستگاه ‌های فرسوده صورت گرفته است.

جمع بندی هزینه یک جلسه هایفوتراپی

به صورت کلی متوجه شدیم که ناحیه تحت درمان، نوع دستگاه هایفوتراپی و تعداد شات، سن و وزن بیمار، تاثیر تجربه و مهارت پزشک و شهر محل انجام هایفوتراپی از جمله عواملی هستند که بر روی هزینه یک جلسه ‌هایفوتراپی تأثیر گذارند.

افراد باید در کنار هزینه به عواملی مثل عوارض بعد از هایفوتراپی و مراقبت بعد از هایفوتراپی هم توجه داشته باشند تا نتیجه خوبی از خدمات خود بگیرند.

منابع:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.