راهنمای خرید لوازم آرایش اصل

مسلماً هنگامی که شما به مراکز فروش مختلف برای خرید لوازم آرایشی مراجعه می‌کنید، باید محصولات مورد نظر خود را به صورت اصل خریداری نمایید. به این خاطر که پوست قسمت حساسی از بدن است و شما برای سلامت پوست خود، باید از خرید جنس تقلبی خودداری کنید. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد راهنمای خرید لوازم آرایش اصل، برای شما عزیزان اطلاعاتی را ارائه دهیم.

۵ نکته برای خرید لوازم آرایش اصل

خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید

- Advertisement -

بهترین راه برای این که بتوانید لوازم آرایش اصل را خریداری کنید، خرید این گونه محصولات از فروشگاه‌های معتبر و معروف است. مسلماً فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلفی در زمینه عرضه محصولات آرایشی مشغول به فعالیت هستند که شما می‌توانید با شناسایی آن‌ها، به این گونه مکان‌ها مراجعه کنید. همینطور می‌توانید مشورت‌های لازم را نیز با فروشندگان این گونه مکان‌ها در زمینه خرید لوازم آرایش، انجام دهید.

از سایت‌های رسمی برندهای آرایشی خرید کنید

image 2

یکی دیگر از نکاتی که برای خرید لوازم آرایش اصل باید به آن توجه داشته باشید، خرید این گونه محصولات از سایت‌های رسمی برندهای آرایشی است. بسیاری از برندهای محصولات آرایشی، دارای فروشگاه آنلاین هستند که شما می‌توانید لوازم آرایش اصل را از فروشگاه‌های اینترنتی مورد نظر خریداری کنید. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از سایت رسمی بانی مد برند مورد نظر خرید کنید و از سایت‌های ناشناخته که قابل اعتماد نیستند، خرید نکنید.

محصولات تقلبی را تشخیص دهید

شما عزیزان برای خرید لوازم آرایش اصل، باید توانایی تشخیص محصولات تقلبی را داشته باشید. بهترین راه برای تشخیص محصولات آرایشی اصل، مطالعه برچسب محصول، بررسی بسته‌بندی محصول و همینطور بررسی اصالت کد بارکد است.

مطالعه نظرات کاربران

مسلماً مطالعه نظرات کاربران نیز، می‌تواند در خرید شما تاثیر داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که هنگام ورود به سایت فروش محصولات آرایشی‌، نظرات کاربران را مطالعه نمایید تا بتوانید با تجربه آن‌ها در زمینه خرید این محصولات آشنا شوید.

قیمت محصولات آرایشی را بررسی کنید

image 1

مسلماً یکی از فاکتورهایی که می‌تواند نشان دهنده کیفیت و اصالت یک محصول باشد، قیمت آن است. شما عزیزان از طریق تحقیق در مورد قیمت لوازم آرایشی مورد نظر خود، می‌توانید بفهمید که قیمت این محصول در بازار فروش چقدر است. بنابراین اگر قیمت محصول از قیمت بازار به شدت پایین‌تر بود. این احتمال را بدهید که آن محصول تقلبی است.

راهنمایی‌های لازم برای اطلاع از اصالت محصولات آرایشی فروشگاه‌ها

شما مشتریان عزیزی که قصد خرید لوازم آرایشی اصل را دارید، باید با در نظر گرفتن یک سری راهنمایی‌هایی که ما به شما ارائه می‌دهیم، از اصالت آن محصولات در فروشگاه‌های مختلف آگاه شوید. این راهنمایی‌ها عبارتند از:

بسته‌بندی را بررسی کنید

بسته‌بندی محصول مورد نظر، باید کاملاً محکم و همینطور بدون هرگونه تغییر و خراش باشد. به عبارتی دیگر، شما باید برچسب محصول را نیز مورد بررسی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که نوع محصول، نام برند، شماره بارکد و تاریخ انقضا، درست و مطابق با محصول هستند.

کد بارکد را بررسی کنید

بررسی کد بارکد نیز، از جمله روش‌های معتبر برای مطمئن شدن از اطلاعات محصول است. مسلماً گوشی‌های هوشمند این قابلیت را دارند که کد بارکد را اسکن کنند و شما می‌توانید از طریق اسکن کردن کد بارکد با تلفن همراه خود یا وارد کردن آن در سایت‌های معتبر اینترنتی، اصالت محصول را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی شماره سریال

در برخی از محصولات موجود در بازار، کد بررسی اصالت یا شماره سریال وجود دارد که شما از طریق وارد کردن آن در سایت تولید کننده، می‌توانید اصالت محصول را مورد بررسی قرار دهید.

خرید محصول از فروشگاه‌های معتبر

image

خرید محصولات آرایشی از فروشگاه‌های معروف و معتبر، یکی ای روش‌های دیگری است که شما می‌توانید با استفاده از آن، از اصالت کالا مطمئن شوید. این گونه فروشگاه‌ها معمولاً با برندهای معتبر و معروف همکاری می‌کنند و محصولات اصل را به مشتریان خود می‌فروشند.

راه‌های تشخیص لوازم آرایشی اصل از تقلبی

شما عزیزان از طریق راه‌های مختلفی، می‌توانید لوازم آرایش اصل را از تقلبی تشخیص دهید که ما در ادامه، چند نمونه از آن‌ها را عنوان می‌کنیم. این راه‌ها عبارتند از:

توجه به بسته‌بندی محصول

برخی از ویژگی‌های فیزیکی محصول مانند وزن محصول، فونت، رنگ بسته‌بندی، اشتباهات املایی در نوشته‌ها، لیست مواد اولیه نگارش شده روی بسته‌بندی محصول و غیره، با محصولاتی که اورجینال هستند، متفاوتند. توجه به این گونه موارد، یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید از طریق آن، محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهید. توجه داشته باشید که حتی کوچک‌ترین تفاوت نیز، می‌تواند نشان دهنده فیک بودن محصول باشد. بنابراین به راحتی از آن نگذرید.

کیفیت فیزیکی محصول را بررسی کنید

در برخی از مواقع، پکیج و بسته‌بندی محصول یا کیفیت آن، می‌تواند نشان دهنده اورجینال یا فیک بودن محصول باشند. مثلاً اگر شما یک پالت سایه چشم را خریداری کرده باشید که در آن مواردی همچون بی‌کیفیت بودن لوازم جانبی، تفاوت در ابعاد اندازه محصول، تفاوت رنگی در پالت و غیره نمایان است، همه می‌توانند نشان دهنده این باشند که این محصول یک مارک تقلبی است.

امتحان کردن محصول

از جمله روش‌های مطمئنی که شما می‌توانید محصولات آرایشی صورت اصل را از فیک تشخیص دهید، تست کردن آن محصول روی پوستتان است. محصولاتی همچون رژگونه و سایه چشم اگر اصل باشند، ریزش ندارند، رژ لب اصل خشکی روی پوست لب ایجاد نمی‌کند و به نرمی روی لب کشیده می‌شود، محصولات کرمی اصل سبک هستند و زود جذب می‌شوند، ریمل‌های اصل مژه‌ها را به صورت کامل به هم نمی‌چسبانند و همینطور باعث ریزش مژه نیز نمی‌شوند. بنابراین اگر فروشگاه مورد نظر به شما اجازه تست محصولات را می‌دهد، حتماً به این نکات توجه داشته باشید تا گرفتار مارک‌های تقلبی نشوید.

سخن پایانی

با توجه به این که انواع مختلفی از لوازمآرایشی در بازارهای فروش موجود هستند، شما مشتریان عزیز باید قدرت تشخیص لوازم آرایش اصل را از تقلبی داشته باشید. همانطور که مطالعه کردید، ما راهکارهایی را برای تشخیص لوازم آرایش اصل از تقلبی به شما ارائه دادیم که شما می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید. همینطور می‌توانید خرید خود را در این زمینه، از فروشگاه اینترنتی بانی مد، به راحتی انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.