خواص ماسک موی روغن آرگان

248f3a30 399a 4dbd 9f84 d63cf68215d4

خواص ماسک موی روغن آرگان

ظاهر نامناسب و شکنندگی موها و ضعیف بودن آن­ها از جمله مشکلاتی است که افراد زیادی در جامعه گرفتار آن هستند. به همین دلیل هر روش و محصولی را استفاده می­کنند تا بتوانند موهایی خوش حالت و زیبا و درخشنده داشته باشند. با توجه به این­که مو در ظاهر افراد تاثیر قابل توجهی دارد؛ لذا حفظ سلامت و توجه به زیبایی آن بسیار مهم است. محصولات زیادی از جمله شامپوها و تقویت کننده­ها و نرم کننده­ها و ماسک موهای متنوعی وجود دارد که مورد استفاده قرار دادن آن به صورت منظم باعث خوش حالتی و تقویت موها می­گردد. البته باید در هنگام خرید از اصل بودن آن محصول و همچنین کیفیت بالای آن مطمئن باشید. روغن آرگان با توجه به خواص و مزایای زیادی که برای مو دارد، با استقبال چشمگیری مواجه شده است. محصولاتی که در آن­ها از روغن آرگان استفاده شده، بسیار پر طرفدار هستند. یکی از این محصولات ماسک موی روغن آرگان است که در این مقاله قصد معرفی و بررسی مزایای آن را داریم.

- Advertisement -

روغن آرگان چیست؟

طلای مایع یا اکسیر طلایی از دیگر نام­هایی است که به روغن آرگان اطلاق می­شود و این به دلیل خواص فوق العاده و زیاد این روغن برای مو است. استخراج روغن آرگان از مغز درون میوه درخت آرگان که بیشتر در مراکش یافت می­شود صورت می­گیرد. با توجه به خواص زیاد این روغن و مصارف خوراکی و آرایشی و بهداشتی آن و همچنین تقاضای زیادی که برای آن وجود دارد، باعث شده که روغن آرگان در ردیف روغن­های دارای بالاترین قیمت قرار بگیرد. در ساختار روغن آرگان مواد مفید و مغذی برای مو همچون اسید لینولئیک، اسید اولئیک، آنتی اکسیدان، ویتامین های A و C و E و امگا 6 و 9 وجود دارد که در بهبود وضعیت سلامت موها بسیار موثر است. روغن آرگان دارای مزایای زیادی است که از جمله آن­ها می­توان مراقبت از موها در برابر نور خورشید و همچنین وسایل حرارتی، درمان شوره و مو خوره، افزایش درخشندگی مو، نرم کننده مو، کمک به حالت­دهی راحت­تر و بهتر مو، موثر در بهبود شکنندگی موها و تقویت مو و کمک به افزایش رشد آن و … را نام برد.

ماسک موی روغن آرگان

ماسک مو از جمله محصولات تخصصی مو است که در فرمولاسیون آن روغن آرگان و انواع ویتامین­ها به کار رفته است. وجود روغن آرگان در این نمونه ماسک مو باعث شده که استفاده از آن سبب نرمی و لطافت موها و رفع موخوره و پیشگیری از شکنندگی آن­ها گردد. همچنین ماسک موهای حاوی روغن آرگان برای موهایی که به دلایلی همچون استفاده از وسایل حرارتی، دکلره کردن و رنگ کردن مداوم و یا استفاده از محصولات بهداشتی نامناسب دچار آسیب شده اند، دارای عملکردی فوق العاده است. ضمن کمک به تقویت و رشد موها باعث افزایش استحکام آن­ها نیز می­گردد.

خواص ماسک موی روغن آرگان

همان­گونه که ذکر شد در حال حاضر محصولات حاوی روغن آرگان بسیار پرکاربرد هستند و به دلیل مزایای زیادی که برای سلامت موها دارند، پر طرفدارند. به ویژه بانوان زیادی از آن­ها استفاده می­نمایند. از جمله مزایای این نمونه ماسک مو می­توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • درمان شکنندگی و خشکی موها: وجود روغن آرگان در این نوع ماسک مو سبب حفظ رطوبت در موها شده و از خشک و شکننده شدن موها و ایجاد موخوره جلوگیری می­کند.
  • ترمیم موهای آسیب دیده: استفاده منظم از ماسک موی روغن آرگان ضمن تقویت فولیکول مو باعث نرمی و لطافت موها و تقویت و ترمیم آن­ها می­شود.
  • حفاظت از مو در برابر اشعه­های مضر خورشید: ماسک مو با ایجاد یک لایه حافظتی روی موها از آن­ها در برابر پرتوهای مضر نور خورشید مانند اشعه ماوراء بنفش محافظت می­نماید.
  • کمک به رشد مو: وجود ویتامین E و انواع آنتی اکسیدان­ها و اسیدهای چرب و همچنین روغن آرگان در فرمولاسیون ماسک مو ضمن کمک به حفاظت از موها در برابر آسیب­های ناشی از رادیکال­های آزاد سبب باز شدن فولیکول­های مو شده که در نتیجه رشد بیشتر موها را در پی دارد.
  • برطرف کردن موخوره: از جمله مزایای ویژه استفاده منظم از ماسک مو رفع موخوره است. چرا که روغن آرگان موجود در آن با نفوذ در ساقه مو باعث تقویت ساقه مو و در نتیجه تقویت و بهبود وضعیت آن می گردد.
  • درمان شوره سر: خشک شدن پوست سر باعث ایجاد شوره می­گردد. استفاده از ماسک موی روغن آرگان باعث نفوذ روغن به به ریشه مو شده و از خشک شدن پوست سر و ایجاد شوره در موها جلوگیری می­نماید.
  • جلوگیری از ریزش مو: وجود مواد مفید و مغذی برای مو و پوست سر در ترکیبات ماسک مو ضمن قوی و ضخیم کردن موها از شکننده شدن آن­ها نیز جلوگیری می­کند و با تحریک پوست سر باعث پیشگیری از ریزش مو و جبران آن می­شود. بنابراین به رویش و رشد مجدد آن­ها نیز کمک می­کند.
  • موثر در حالت دهی موها: یکی از مزایای ماسک موی روغن آرگان کمک به حالت دهی بهتر و راحت تر موها است. در نتیجه فرد به جای نیاز به استفاده از مواد شیمیایی برای حالت­دهی موها می تواند با یک ماسک موی طبیعی موهای خود را خوش حالت و خوش فرم نماید.
  • درخشنده کردن موها: با توجه به این که موها در طول روز در معرض انواع آلودگی و گرد و غبار و … قرار می­گیرند، زیبایی و درخشندگی خود را از دست می­دهند. ماسک موی روغن آرگان استحکام، طراوت، زیبایی و درخشندگی را به موها باز می­گرداند.
  • حالت­دهی بهتر موهای وز: وجود امگا 3 و امگا 9 و همچنین ویتامین­های مختلف در ترکیبات ماسک مو باعث مرطوب ماندن موهای وز شده و حفظ رطوبت در آن­ها می­گردد. همچنین کمک می­کند بدون چرب شدن موها، حالت دهی موهای وز شده بهتر و راحت­تر انجام پذیرد.

ماسک موی روغن آرگان مرغوب

  • ماسک مو حمام نیوتیوولی حاوی روغن آرگان و جوجوبا

این محصول به دلیل دارا بودن روغن آرگان و جوجوبا تاثیر زیادی در ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده داشته و با حفظ رطوبت در موها از شکننده و خشک شدن آن­ها جلوگیری می­کند.

وجود روغن آرگان و دیگر مواد مغذی برای مو در این محصول باعث بازسازی و تقویت موها شده و در نرم و لطیف و زیباتر شدن آن­ها نیز بسیار مفید است.

  • ماسک مو آرگان رولون

این محصول به دلیل وجود روغن آرگان، روغن قبرس و روغن بزرک در ترکیبات آن ضمن مرطوب نگه داشتن موها سبب باز شدن و درخشنده شدن و تقویت آن­ها می­گردد. از دیگر مزایای این ماسک مو می­توان کاهش بار الکترواستاتیکی موهای خشک و آسیب دیده و همچنین نرم و براق کردن موها را نام برد.

  • ماسک مو بازسازی کننده بیوکرا سالرم

این ماسک مو با داشتن موادی همچون روغن آرگان، کراتین، گلیسیرین و عصاره­های طبیعی و مواد مفید دیگر در فرمولاسیون خود ضمن مرطوب نگه داشتن مو باعث ایجاد ظاهری براق و درخشنده در موها شده و آن ها را نرم می­نماید.

خرید از یاشیل شاپ

اگر به دنبال تجربه یک خرید عالی و اصل و با کیفیت و مطمئن هستید، حتما از فروشگاه یاشیل شاپ بازدید نمایید. این فروشگاه با فراهم آوردن امکان خرید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی و با فراهم آوردن مجموعه از بهترین و با کیفیت­ترین محصولات و برندها سعی کرده فرایند خرید را برای مشتریان محترم ساده­تر و لذت بخش­تر نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.