برای درمان جوش صورت به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

8d0112c6 bd6f 4c72 ae14 377b539059bb

جوش صورت از رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد در سنین مختلف به‌خصوص نوجوانی با آن مواجه می‌شوند. اگر صورت شما نیز دارای جوش است، باید به‌دنبال راهی برای درمان آن باشید. چراکه عدم اهمیت به این موضوع باعث ایجاد آثار نامطلوب روی پوست خواهد شد.

بهترین کار برای درمان جوش، مراجعه به پزشک یا کسب مشاوره آنلاین از او است. برای این منظور می‌توانید به سامانه دکترتو مراجعه کنید. بسیاری از افراد نمی‌دانند پس ‌از مراجعه به دکترتو، باید کدام متخصص را برای درمان عارضه خود انتخاب کنند. دراین‌خصوص می‌توان گفت شما باید بسته به علت ایجاد جوش، پزشک به‌خصوصی را انتخاب کنید. در ادامه با این موضوع بیش‌‌تر آشنا می‌شویم.

- Advertisement -

درمان جوش صورت با کمک دکتر پوست آنلاین

بسیاری از ما با بروز اولین مشکلات پوستی، برای کسب مشاوره از دکتر آنلاین پوست به سامانه‌هایی مانند دکترتو مراجعه می‌کنیم. این متخصص پس ‌از بررسی شرایط و وضعیت شما، می‌تواند دلیل بروز جوش را تشخیص دهد و راه‌ درمان آن را پیدا کند.

شما نیز در اولین گام می‌توانید برای دریافت ویزیت آنلاین دکتر پوست اقدام کنید. در صورتی‌ که دلیل بروز جوش‌ها یک بیماری زمینه‌ای نباشد، متخصص می‌تواند با ارائه راه‌کار یا تجویز دارو، به درمان این عارضه پوستی بپردازد.

گاهی ممکن است دکتر پوست آنلاین تشخیص دهد که دلیل ایجاد جوش صورت، یک بیماری یا اختلال است. در این شرایط باید حتما بیماری درمان شود تا به‌تدریج جوش‌های روی پوست از بین بروند.

در واقع زمانی که دلیل بروز جوش، بیماری پوستی با عدم مراقبت صحیح از آن نباشد، حتی اگر متخصص از بهترین روش‌های درمانی استفاده کند، باز هم نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد. پس باید سایر متخصصینی را که به درمان جوش کمک می‌کنند، بشناسید و با توجه به بیماری خود، بهترین دکتر را انتخاب کنید.

درمان جوش صورت با کمک دکتر آنلاین زنان

برخی بیماری‌های زنان مانند سندروم پلی‌کیستیک، عوارض نامطلوبی در بدن ایجاد می‌کنند و باعث بروز جوش می‌شوند. اگر دلیل بروز جوش‌های پوستی شما نیز یکی از این بیماری‌ها بود، باید از دکتر زنان آنلاین برای درمان عارضه کمک بگیرید.

پزشک زنان آنلاین می‌تواند برای شما آزمایش‌هایی تجویز کند تا نسبت به علت ایجاد جوش‌ها مطمئن شود. پس ‌از آن نیز با تجویز دارو، به ایجاد تعادل میان هورمون‌های بدن کمک خواهد کرد. زمانی که سطح هورمون‌های موجود در بدن شما متعادل باشد، جوش صورت ناشی از بیماری زنان از بین می‌روند.

شرایطی مانند قاعدگی و بارداری که به‌صورت مستقیم روی هورومون‌ها تاثیر می‌گذارند نیز باعث ایجاد یا تشدید میزان جوش و آکنه صورت خواهند شد. اگر پوست شما جوش دارد و نمی‌خواهید تشدید شوند، باید همواره تحت مراقبت دکتر زنان آنلاین باشید.

به‌طور کلی باید گفت هورمون‌ها نقش مهمی در بدن دارند. هر بیماری که باعث ایجاد اختلال در غدد و سطح هورمون‌ها شود، ممکن است روی بروز جوش‌های پوستی تاثیر بگذارد. به همین دلیل گروه دیگری از پزشکان نیز توانایی درمان این مشکل پوستی را دارند.

درمان جوش صورت با کمک دکتر آنلاین غدد

با دریافت ویزیت آنلاین دکتر غدد، می‌توانید به درمان بیماری‌هایی که سبب بهم‌ریختگی سطح هورمون‌ها می‌شوند کمک کنید. این متخصص ابتدا با روش‌های به‌خصوص و تجویز آزمایش برای آگاهی از میزان هورمون‌ها، به بررسی دلیل بروز جوش می‌پردازد.

یکی از اصلی‌ترین علل بروز جوش صورت، تولید بیش از حد هورمون‌های مردانه (آندروژن‌ها) است. این هورمون‌ها معمولا در دوران بلوغ افزایش پیدا می‌کنند و از این‌رو، سبب افزایش میزان چربی پوست می‌شوند.

زمانی که چربی پوست افزایش پیدا کند مسدودسازی منافد با سرعت بالایی انجام می‌شود که این شرایط نتیجه‌ای جز بروز جوش ندارد. دکتر غدد آنلاین با ارائه راه‌کارها یا تجویز داروهایی برای متعادل‌سازی سطح هورمون‌ها، به درمان جوش کمک می‌کند.

آیا جوش صورت با کسب مشاوره آنلاین درمان می ‌شود؟

درمان جوش اهمیت زیادی دارد. این عارضه پوستی، ممکن است به‌صورت بثورات خود را نشان دهد و عدم درمان آن، باعث ایجاد جای جوش روی پوست می‌شود که برطرف‌سازی این مشکل بسیار دشوار است و روی میزان اعتمادبه‌نفس افراد تاثیر می‌گذارد.

افرادی که به متخصص حاذق دسترسی ندارند یا به‌دلیل مشغله‌ کاری، نمی‌توانند مدت زیادی در مطب منتظر بمانند، بهتر است از خدمات مشاوره آنلاین استفاده کنند. این پزشکان از تجربه بالایی برخوردار هستند و از این‌رو می‌توانند به درمان زودهنگام شما کمک کنند.

تفاوتی ندارد دکتر آنلاین زنان را انتخاب کنید یا متخصص پوست، در هر صورت این پزشکان می‌توانند با توجه به شرایط شما یا با تجویز آزمایش برای کسب اطمینان بیش‌‌تر، دلیل بروز جوش را تشخیص و راه‌کارهای مناسبی برای درمان آن به شما ارائه دهند.

bc0cb6bf 2d4b 43e3 bfd2 7ab95db338ef

چگونه از دکتر آنلاین نوبت بگیریم؟

برای دریافت ویزیت آنلاین متخصص پوست یا سایر پزشکان می‌توانید به سامانه دکترتو مراجعه کنید. در این سایت لیستی از بهترین متخصصان کشور وجود دارد تا شما با توجه به نوع عارضه، پزشک مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان پیدا و از او مشاوره دریافت کنید.

برای دریافت ویزیت آنلاین دکتر غدد، پوست یا زنان 2 روش پیش روی شما قرار دارد که یکی از آن‌ها مشاوره متنی است و دیگر تلفنی. بسیاری از پزشکان این سامانه، از هر 2 روش پشتیبانی می‌کنند پس دست شما در انتخاب باز است.

در هر 2 روش می‌توانید فایل‌هایی مانند عکس از جوش صورت یا جواب آزمایش برای دکتر مورد نظر خود ارسال کنید تا دکتر پس ‌از بررسی وضعیت جوش‌ها و شرایط جسمی شما، دلیل قطعی بروز این عارضه‌های پوستی را تشخیص دهد.

پزشک آنلاین زنان یا سایر متخصصین، با درنظر گرفتن وضعیت جوش‌ها ممکن است برای شما راه‌کارهای درمانی یا حتی داروی مناسب تجویز کنند. در بسیاری از مواقع درمان جوش تنها با بهبود دلیل ایجاد آن‌‌ها امکان‌پذیر است. در این شرایط شما باید تحت نظر پزشک به مصرف دارو بپردازید.

جمع‌بندی

همه ما ممکن است با عارضه‌ آزاردهنده‌ای مانند جوش صورت مواجه شویم. آنچه که اهمیت دارد شناخت بهترین پزشکان برای درمان این مشکل است. با توجه به این‌‌که جوش به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود، برای درمان آن باید از گروه خاصی از پزشکان کمک بگیرید. برای این منظور می‌توانید به دکترتو مراجعه کنید.

در دکترتو دسترسی به متخصص پوست آنلاین، پزشک زنان و متخصص غدد به‌راحتی امکان‌پذیر است. این پزشکان خدمات خود را به‌صورت مشاوره تلفنی و متنی ارائه می‌دهند تا همه افراد بتوانند بدون مشکل و دردسر، با دکتر مورد نظر خود صبحت کنند و با استفاده از راه‌کارهای ارائه‌شده توسط او به درمان خود بپردازند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.