بهترین ضد آفتاب پوست های چرب

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب باید دارای فرمولاسیون سبک و فاقد چربی باشد تا علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید، باعث ایجاد سنگینی، براقیت، چربی و جوش روی صورت نیز نشود.

برندهای زیادی ادعا می کنند که ضد آفتاب های مناسب پوست چرب را تولید کرده اند؛ اما با استفاده از آن ها دچار مشکلات فوق می شوید و ممکن است مصرف این محصولات را برای همیشه کنار بگذارید. اما همانطور که می دانید استفاده از ضد آفتاب اولین و مهم ترین گام برای مراقبت از پوست است.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله چند نمونه از بهترین برندهای تولید کننده ضد آفتاب برای پوست چرب را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید از میان آن ها گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

- Advertisement -

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

اگر بخواهیم به اختصار توضیح دهیم ضد آفتاب خوب چه ویژگی هایی دارد ، باید به مواردی همچون محافظت با طیف گسترده (UVA و UVB)، دارا بودن SPF30 یا بالاتر و مقاومت در برابر آب و تعریق اشاره کنیم. اما در صورت داشتن پوست چرب، باید محصولی را انتخاب کنید که فاقد چربی و ترکیبات کومدوژنیک باشد.

هیدرودرم، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار

لوسیون ضد آفتاب هیدرودرم محصولی تخصصی برای پوست های چرب و جوش دار است. این ضد آفتاب دارای SPF30 و ویتامین E بوده و نقش مهمی در جلوگیری از پیری پوست دارد. از دیگر مزایای این محصول که آن را به بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار تبدیل کرده اند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • فاقد چربی
  • آنتی باکتریال
  • مقاوم در برابر تعریق و رطوبت
  • محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB

c775ac39 62a1 46fa a329 2c68bc085d97

پرایم، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً ژل ضد آفتاب پرایم را امتحان کنید. این محصول حاوی ویتامین C و فاقد ترکیبات جوش زا بوده و دارای خواص ضد التهابی، روشن کنندگی و ترمیم کنندگی پوست است.

جالب است بدانید ژل ضد آفتاب پرایم به دلیل بافت سبک و ابریشمی اش، هیچ گونه حس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند می توانید از آن به عنوان پرایمر آرایش نیز استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است این محصول برای پوست های مستعد آکنه انتخاب مناسبی نخواهد بود.

لافارر، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار

برند محبوب لافارر بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار را تولید و روانه بازار کرده است. این محصولات در دو نوع رنگی و بی رنگ ارائه می شوند و برای مدتی طولانی پوست شما را مات خواهند کرد.

وجود ترکیبات موثری از قبیل عصاره شیرین بیان، بیربری و … در این محصول موجب شده تا با استفاده منظم از آن، به تدریج شاهد از بین رفتن لک های پوستی و روشن تر شدن رنگ آن باشید. کاهش سرعت روند پیری پوست و جلوگیری از بروز جوش از دیگر نقاط قوت ضد آفتاب لافارر هستند.

ژیناژن، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و حساس

ضد آفتاب SPF50 ژیناژن با فرمولاسیون فاقد الکل، اسانس، چربی و پارابن انتخابی ایده آل برای پوست های چرب، مختلط و حساس به شمار می آید. این محصول ضمن کنترل میزان چربی در پوست، سایز منافذ باز را کاهش داده و محافظت کاملی را از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB به عمل می آورد.

یکی از ویژگی های مهم ضد آفتاب ژیناژن، داشتن ویتامین E است که موجب شده تا در جلوگیری از بروز لکه های قهوه ای ناشی از لیزر، لایه برداری، سوختگی، جوش، زخم و … موثر باشد. این محصول در رنگ های مختلف ارائه شده تا برای افراد مختلفی قابل استفاده باشد.

بایومارین، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب دهیدراته

کرم ضد آفتاب آکوا سان بایومارین فاقد چربی و ترکیبات جوش زا بوده و انتخاب خوبی برای پوست های چرب، مختلط و مستعد آکنه است. این محصول ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید با SPF50، رطوبت پوست را نیز تامین می کند.

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان برای پوست چرب

محصولاتی که در بخش قبلی معرفی کردیم دارای مزایای زیادی هستند و تمامی افرادی که پوست چرب دارند می توانند با کمترین نگرانی از آن ها به صورت روزانه استفاده کنند. اما اگر به دنبال ضد آفتاب های برگزیده پزشکان برای پوست چرب هستید، در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی

برند محبوب وچه بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی را با بافتی سبک و پوشش دهی یکنواخت تولید کرده است. این محصول فاقد چربی و مات کننده بوده و از ایجاد التهاب، سوختگی و پیری ناشی از آفتاب سوختگی پیشگیری خواهد کرد.

گزینه بعدی که می خواهیم به عنوان بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی به شما معرفی کنیم، از برند پرودرما است. این محصول توسط پزشکان برای کنترل ترشح چربی پوست، جلوگیری از انسداد منافذ و بروز جوش تجویز می شود و مزایای زیادی برای پوست به همراه دارد.

ضد آفتاب ژنوبایوتیک مدل سانوژن با بافت سبک خود، موجب حفظ رطوبت در لایه اپیدرم شده و انتخاب خوبی برای پوست های چرب و مختلط است. این محصول فاقد چربی، ترکیبات کومدوژنیک و پارابن بوده و محافظت کاملی از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB و IR به عمل می آورد.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب خارجی

اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب خارجی هستید، اولین و بهترین گزینه می تواند برند ایزدین باشد. ضد آفتاب فیوژن واتر این برند با فرمولاسیون بر پایه آب و حاوی کلاژن، بدون بروز چربی یا آکنه روی پوست باعث از بین رفتن چین و چروک صورت و جلوگیری از پیری آن خواهد شد.

برند فرانسوی ویشی نیز بهترین ضد آفتاب برای پوست خارجی را تولید و روانه بازار کرده است. ضد آفتاب و ضد لک پوست چرب این برند به دلیل داشتن آب چشمه معدنی ویشی، تاثیر شگفت انگیزی در از بین بردن لک ها و بروز مجدد آن ها خواهد داشت.

ضد آفتاب نوکس محصولی برای پوست های چرب و حساس بوده که حاوی ترکیبات ضد لک، ضد چروک و روشن کننده است. این کرم برای کل صورت، حتی ناحیه حساس دور چشم فرموله شده و موجب محافظت از DNA سلولی، پیشگیری از بروز لک و کاهش تیرگی پوست خواهد شد.

سخن پایانی

در این مطلب 10 محصول از بهترین ضد آفتاب های ایرانی و خارجی را که برای پوست چرب مناسب هستند به شما عزیزان معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید محصول مناسبی را برای خود تهیه کرده و ضمن محافظت کامل از پوستتان، مشکلات مختلف آن را نیز برطرف نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سحر می گوید

    بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و خشک به نظرم ضد آفتاب مکسیان سان سیف هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.