معرفی بهترین محصولات پوستی

محصولات پوستی خیلی متنوع هستن. شما با هر بودجه‌ای می‌تونین محصولات مختلف پوستی رو به صورت آنلاین بخرین. بعضی از این محصولات واقعاً ضروری هستن. یعنی اگه توی روتین پوستی روزانه خودتون ازشون استفاده نکنید؛ یه مشکلات اساسی رو پوست توی طولانی مدت متحمل میشه. ما می‌خوایم در مورد مهم‌ترین محصولاتی که برای پوست باید مورد استفاده قرار بدین، باهاتون بیشتر حرف بزنیم.

تونر

- Advertisement -

تونر یکی از بهترین و باحال ترین محصولات پوستی به حساب میاد. شما برای اینکه بتونین باقی مونده آلودگی و لوازم آرایشی رو پاک کنید، باید از تونر استفاده کنید. آبرسانی و شادابی پوست وابسته به استفاده از تونره. تونر یه بافت خیلی سبک و مایع داره و به همین دلیله که خیلی خوبی منافذ و پاک میکنه.

اگه توی روتین پوستیتون از تونر استفاده نکنید، مطمئناً یه جای کار میلنگه و نمی‌تونین اون نتیجه‌ای که دنبالشین رو پیدا کنید. تونری که باکیفیت باشه از آنتی اکسیدان، ترمیم کننده و احیاء کننده توی ترکیبات خودش استفاده می‌کنه.

فرقی نداره که چه نوع پوستی دارین، راحت از تونر استفاده کنید. تونر کمک می‌کنه که منافذ پوست بسته بشن. Ph پوست تنظیم بشه. یه لایه حفاظتی روی پوست به وجود میاد. مرطوب کنندس، شاداب کنندس و مهم‌تر از همه موهای زیرپوستی رو کم می‌کنه. به عنوان بهترین تونر، تونر اوردینری را به شما معرفی می‌کنیم.

آبرسان

قبول کنید که اگه پوست آب کافی رو دریافت نکنه واقعاً افسردگی می‌گیره. پوست افسردگی خودش رو با چین و چروک و یه رنگ کدر و بی حال نشون میده. حال پوست کم آب رو فقط یه آبرسان خوب میتونه خوب کنه. توی سرم آبرسان یک مولکول‌های مغذی وجود دارن که راحت میتونن به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کنند. سرم آبرسان معمولاً بافت غلیظی داره و راحت چین و چروک رو درمان می‌کنه. توی یه شرایطی هم سرم ابرسان این قدرت رو داره که جای جوش و لک رو هم از بین ببره. از جمله بهترین آبرسان سرم هیالورنیک اسید اوردینری هستش که خیلی موثره.

بعضی وقت‌ها سرم آبرسان به این دلیل که لایه برداری انجام میده، کلاً پوست رو شفاف‌تر و روشن‌تر هم می‌تونه نشون بده. ببینید سرم آبرسان نسبت به کرم آبرسان گزینه بهتریه؛ چونکه ترکیبات و فرمولی که برای تولیدش به کار رفته، خاصیت درمانی بیشتری داره. شما باید بعد از تمیزکردن پوست و قبل از کرم مرطوب کننده از این محصول مراقبتی پوست استفاده کنید.

image 1

کرم دور چشم

کرم دور چشم که متخصصین میگن باید توی روتین پوستیتون ازش استفاده کنید. علائم پیری اطراف چشم رو کرم دور چشم خیلی میتونه کمتر نشون بده. برای اون دسته از افرادی که دوست دارن پوست پیرامون چشم‎هاشون صاف،حجیم و جوان به نظر برسه، نباید استفاده از کرم دور چشم رو نادیده بگیرن.

معمولاً کرم و سرم دور چشم به خاطر آبرسانی که انجام میده یه حالت ترمیم کنندگی رو به وجود میاره. دلایل زیادی وجود داره که باعث میشه زیر چشم خیلی زود پیر دیده بشه و چون پوست این قسمت خیلی هم نازکه، همه چی مث نور خورشید خیلی زود میتونه تأثیر بد داشته باشه. پوست نازک اطراف چشم خیلی کم آب‌تر از قسمت‌های دیگه صورته و به همین خاطر به رطوبت بیشتری هم نیاز داره. یه کرم و سرم دور چشم مناسب باید آنتی اکسیدان داشته باشه که بتونه لک و تیرگی‌های اطراف چشم رو از بین ببره. به عنوان بهترین سرم دور چشم ما به شما سرم کافئین اوردینری رو پیشنهاد میدیم.

ضد جوش

خانم‌ها و آقایان هر دو به یک شکل ممکن است از جوش صورت رنج ببرند. معمولاً بیشتر پوست‌های چرب هستند که با آکنه و جوش درگیرن. ضد جوش یه ماده با ترکیبات ریز به حساب میاد که قشنگ وارد لایه‌های عمیق پوست میشه و جوش های روی سطح پوست رو از بین می‌بره. بافت پماد و سرم ضد جوش خیلی بافت و سبک داره. این و در نظر بگیرید که یه سرم ضد جوش عالی باید ترکیبات خوبی داشته باشه و یه شرکت معتبر هم اون و تولید کرده باشه.

اولش صورت خودتونو بشورین، بعدش یه مقدار از سرم و روی جوش بزارید. به هیچ عنوان فکر نکنید که باید تمام صورت خودتون رو به ضد جوش آغشته کنید؛ چون که ممکنه پوست شما به مرور زمان خشک بشه. معمولاً روزی1یا2 بار میشه از سرم ضد جوش استفاده کرد که البته اگه پوست حساسی داشته باشید، توصیه می‌کنیم فقط 1 بار در روز برای استفاده از این محصوله.

توی دسته‌بندی محصولات پوستی معمولا ضد جوش حرف‌های بیشتری برای گفتن داره؛ چرا که امروزه خیلی از مردم با هر سن و سالی متاسفانه با جوش صورت سر و کار دارند. اگه از یه ضد جوش بی‌کیفیت که ترکیبات خوبی نداره استفاده کنید بعد از یه مدتی ممکنه که پوست شما به خاطر تحریک؛ ملتهب و قرمز بشه. پس سعی کنید همیشه واسه خریدن برندهای معتبر پیش قدم بشید.

ضد جوش می‌تونه چربی پوست رو کنترل کنه و از ایجاد جوش هم جلوگیریبه عمل بیاره.یه سرمبا کیفیت بهتره ویتامینB3هم داشته باشه که خود ویتامینیه مکمل غذایی به حساب میاد. معمولاً ترکیب دیگه‌ای مثل زینک هم می‌تونه خاصیت ضد التهابی داشته باشه و کمک بکنه که یه پوست حساس هم بتونه به راحتی از سرم ضد جوش استفاده کنه. اگر از ما بخواهید بهترین ضد جوش را به شما معرفی کنیم، نیاسینامید اوردینری گزینه‌ای فوق العاده است.

ضد آفتاب

امان از نور آفتاب، چون که آفتاب یه نور محافظت نشده داره و می‌تونه خیلی راحت پوست شما رو دچار سوختگی بکنه. خیلی از افرادی که از ضد آفتاب استفاده نمی‌کنن، ممکنه به مرور زمان به سرطان پوست هم مبتلا بشن. الان توی فروشگاه اینترنتی وقتی سرچ می‌کنید، انواع لوسیون، اسپری، پودر، فوم، ژل و حتی محصولات موضعی به عنوان کرم ضد آفتاب تولید و به فروش می‌رسند.

ببینید هر چقدر عینک آفتابی، آفتاب‌گیر و هر لباس پوشیده‌ای برای جلوگیری از نور آفتاب لازم و ضروریه، کرم ضد آفتاب ضد برابر اون باید براتون اهمیت داشته باشه. شما اگه می‌خواین که دچار پیری زودرس پوست نشین، باید استفاده از کرم ضد آفتاب رو در اولویت خودتون توی محصولات پوستی قرار بدین. بهترین ضد آفتابی که این روزا خیلی استفاده میشه ضد آفتاب ایزدین هستش که خیلی کاربردیه.

PECHOIN-Chinese-skin-care-products

سخن پایانی

ما سعی کردیم که شما رو با چند تا از محصولات پوستی مهم و ضروری بیشتر آشنا کنیم. شما اگه هر کدوم از این محصولات رو کنار بذارید و استفاده نکنید، قطعاً توی روتین روزانه‌تون دچار مشکل می‌شین؛ چرا که هر کدوم از این محصولات یه ویژگی و خاصیت دارن. پس بهتره هر کدومشون به موقع مورد استفاده قرار بگیرن. شما هر کدوم از این محصولاتی که گفتیم رو می‌تونین از فروشگاه اینترنتی اورجینالیت با قیمت خیلی معرکه به صورت مستقیم بخرید.

سؤالات متداول

چرا استفاده از کرم دور چشم خیلی مهمه؟

چونکه پوست دور چشم خیلی نازک و ظریفه، باید با رطوبت رسانی همیشه این قسمت رو شاداب و حجیم نگه داشت.

افرادی که پوست حساسی دارن از چه نوع ضدجوش باید استفاده بکنند؟

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری یه پیشنهاد عالی به این اطراف میتونه باشه.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.