ارزان‌‌ترین لوازم دیجیتال را از کجا بخریم؟ + کد تخفیف معتبر و رایگان

این روزها پیشرفت تکنولوژی سبب شده که انسان مدرن بتواند تمامی لوازم مورد نیاز خود را به کمک خرید آنلاین تهیه کند. تجهیزات دیجیتال نیز از این مورد مستثنی نیستند و هر کسی می‌تواند بدون بیرون رفتن از خانه، آخرین مدل یک وسیله دیجیتال را به شکل مجازی سفارش دهد. البته دقت کنید که خرید آنلاین این وسایل باید از پلتفرمی صورت بگیرد که معتبر بوده و قیمت مناسبی داشته باشد.

بهترین پلتفرم‌های خرید لوازم دیجیتال

- Advertisement -

در خرید آنلاین لوازم دیجیتال مثل تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند و حتی تلوزیون باید با در نظر گرفتن ویژگی‌های مختلف فروشگاه آنلاین صورت بگیرد. برای مثال داشتن کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا، هر فردی را ترغیب به خرید می‌کند؛ اما باید توجه داشت که در خریداری لوازم دیجیتال باید حتما چند سایت را مورد بررسی قرار داد. در حال حاضر پلتفرم‌های تکنولایف، دیجی کالا، مقداد آی تی و با سلام از محبوب‌ترین پلتفرم‌های خرید آنلاین لوازم دیجیتال هستند.

خرید لوازم دیجیتال ارزان از تکنولایف

تکنولایف یک سایت تخصصی خرید انواع لوازم دیجیتال است که می‌توانید از گوشی موبایل تا لوازم برقی آشپزخانه را از آن خریداری کنید. شیوه دسته‌بندی محصولات در منوی این سایت بسیار کاربردی و خلاقانه است. برای مثال در انتخاب گوشی موبایل می‌توان بر اساس حافظه، قیمت، عملکرد و برند محصول فیلترهایی را اعمال کرد. همچنین می‌توان محصول انتخابی را با سایر محصولات مقایسه کرد و در نهایت بهترین دستگاه را خرید. برخی از محصولات در این سایت مشمول تخفیف هیجان‌انگیز یا همان تکنوآف نیز می‌شوند.

ارسال محصولات خریداری شده به چهار روش تکنو پیک (مخصوص شهر تهران)، پست پیشتاز، ماهکس و باربری صورت می‌گیرد. همچنین امکان خرید حضوری از شعب فروشگاه تکنولایف در بازار موبایل ایران 1 و 2، مجتمع کوروش، مجتمع عرش آجودانیه و مجتمع اپال وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف، امکان خرید اقساطی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید به کمک سرویس‌های ازکی وام، ایزی پی و بالون، بدون نیاز به پیش پرداخت و ضامن هزینه محصول را در اقساط 18 و 24 ماهه پرداخت کنید.

خرید لوازم دیجیتال از سایت دیجی کالا

دیجی کالا نام آشناترین سایت خرید انواع لوازم دیجیتال است که آخرین مدل‌های دستگاه‌های دیجیتال را به مشتریان عرضه می‌کند. طرح‌های تخفیفی دیجی کالا معمولا شامل محبوب‌ترین محصولات دیجیتال نیز می‌شود و می‌توان این لوازم را با قیمت کمتری خریداری کرد. دسته‌بندی‌های مختلف دیجی کالا به شما کمک می‌کنند که به نحو آسان‌تری مسیر خرید خود را مشخص کنید.

دیجی کالا روش‌های مختلفی را برای رساندن محصول به دست مشتریان در نظر گرفته است. تحویل فوری سفارشات در تهران و برخی شهرهای پر جمعیت، محبوبیت این سایت را افزایش داده است. به‌طور کلی ارسال محصولات در دیجی کالا به دو روش اکسپرس و عادی صورت می‌گیرد. یکی از امکانات خوب دیجی کالا، روش پرداخت در محل است؛ یعنی شما می‌توانید بدون پرداخت اینترنتی و با رسیدن محصول، هزینه را به مامور مربوطه پرداخت کنید.

کالاهای دیجیتال دیجی کالا، شامل گارانتی هستند و در صورت وجود اشکال ضمانت پرداخت وجه وجود دارد. مشتریانی که اعتبار لازم برای خرید اقساطی دیجی پی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند هزینه خرید خود را به شکل اقساط بلند مدت و بدون پیش پرداخت، بپردازند.

دیجی کالا
دیجی کالا

انتخاب لوازم دیجیتال از مقداد آی تی

مقداد آی تی یک پلتفرم تخصصی برای خرید لوازم دیجیتال است که بروزترین محصولات را به مشتریان عرضه می‌کند. مقداد آی تی با وجود تضمین اصالت کالا، دسته‌بندی‌های مرتب و امکان مقایسه کالاها با یکدیگر، تمام شرایط را برای یک خرید مطمئن فراهم می‌سازد. همچنین این سایت پرداخت قسطی هزینه را به کمک ازکی وام، ایزی پی، بالون، قسطا و نسیبا امکان‌پذیر می‌سازد.

تیم مقداد آی تی شرایط حساس خرید کالای دیجیتال را درک می‌کند و به همین دلیل روش‌های زیادی را برای ارسال کالا در نظر گرفته است. ارسال کالا با پست، تیپاکس، باربری، پیک در شهر تهران و حتی ارسال با پایانه وجود دارد.

کالاهایی که در سایت با عبارت 7 روز مهلت تست نشانه‌گذاری شده‌اند، تا 7 روز بعد ضمانت مرجوعی و عودت وجه دارند. البته این کالاها باید توسط کارشناسان تیم مقداد آی تی به خوبی بررسی شوند. مقداد آی تی اصالت تمام کالاهای موجود و گارانتی آن‌ها را تضمین می‌کند. شما می‌توانید جهت کسب اطمینان از اصالت کالا، کارت یا برچسب گارانتی آن را بررسی کنید.

مقداد آی تی
مقداد آی تی

خرید کالای دیجیتال از باسلام

فروشگاه اینترنتی باسلام، در واقع بازار بزرگی مملو از غرفه‌های مجازی مختلف است. فروشگاه‌های هر شهری می‌توانند پس از تایید صلاحیت در این سایت اقدام به فروش محصولات کنند. در واقع با خرید کالای دیجیتال از باسلام، شما به کمک یک واسطه از فروشنده‌های اطراف خود خرید می‌کنید.

مانند سایر سایت‌های فروش لوازم دیجیتال، سایت باسلام دارای دسته‌بندی‌های مختلف است. طرح‌های تخفیف باسلام، بهترین و جدیدترین محصولات را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‎‌دهند. بازه قیمتی محصولات موجود در باسلام بسیار گسترده بوده و به‌راحتی می‌توانید وسیله مورد نظر خود را با کمترین قیمت تهیه کنید.

در هنگام خرید از باسلام می‌توانید اطلاعات غرفه‌دار یا فروشگاه و محل آن را مشاهده کنید. باسلام تعیین شیوه ارسال را به عهده غرفه‌دار و مشتری گذاشته است؛ بنابراین می‌توانید با هماهنگی فروشنده، بهترین روش ارسال را انتخاب کنید.

باسلام
باسلام

دریافت کد تخفیف برای خرید کالای دیجیتال

اگر قصد خرید لوازم دیجیتال را دارید، می‌دانید که خرید با استفاده از کد تخفیف لذت بیشتری دارد. در ادامه کدهای تخفیف فوق‌العاده‌ای را برای خرید لوازم دیجیتال از دیجی کالا و مقداد آی تی قرار دادیم. دقت کنید که این کدها شامل محدودیت زمانی هستند؛ بنابراین در صورت منقضی بودن کدها، جهت دریافت به‌روزترین تخفیف‌های موجود به اپلیکیشن یا سایت موپُن https://www.mopon.ir/ مراجعه کنید.

کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا برای محصولات دیجیتال

  • کد: NSBP300
  • مخصوص خریدهای 300 هزار تومانی و بیشتر از همه کالاها از جمله محصولات دیجیتال

کد تخفیف مقداد آی تی

  • کد: mop-wi500
  • تخفیف 500 هزار تومانی روی خریدهای بالای 50 میلیون تومان

کد تخفیف 300 هزار تومانی مقداد آی تی

  • کد: mop-wi300
  • مخصوص خریدهای بالای 30 میلیون تومان

کد تخفیف اولین خرید مقداد آی تی

  • کد: mop-f100
  • تخفیف 100 هزار تومانی مخصوص اولین خرید بالای 2 میلیون تومان

کلام آخر

این روزها به لطف پلتفرم‌های آنلاین مختلف، انتخاب و خرید لوازم دیجیتال بسیار آسان‌تر از گذشته شده است. نکته مهم در خرید آنلاین وسایل دیجیتال، بررسی سایت فروشگاهی از نظر دسته‌بندی، تنوع محصول، قیمت‌ها، شیوه پرداخت و نحوه ارسال است. در این مطلب چهار مورد از محبوب‌ترین و معتبرترین سایت‌های خرید لوازم دیجیتال را معرفی و شرایط هر یک را بررسی کردیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.