تیزر تبلیغاتی چیست و چگونه ساخته می شود؟

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزر تبیلغاتی ویدیوهای کوتاهی هستند که برای جذب مشتری ساخته می شوند. هدف از ایجاد تیزرها، تبلیغ خدمات و محصولات است. تیزرها معمولا در رسانه های آنلاین، شبکه های تلویزیون و شبکه های اجتماعی نمایش داده می شوند. تیزرهای تبلیغاتی باعث فروش بیشتر و شناخت برند می شوند.

بازار کار ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه است؟

- Advertisement -

افرادی که در ساخت تیزهای تبلیغتی مهارت دارند، بازار کار خوبی پیش روی دارند. خیلی از شرکت ها برای بازاریابی از تیزرهای تبلیغاتی استفاده می کنند. شما به عنوان یک فرد با مهارت بالا در این زمینه می توانید درآمد خیلی خوبی داشته باشید.

تیزرهای تبلیغاتی چه کاربردی دارند؟

تیزرهای تبلیغاتی کاربردهای مختلفی در تبلیغات و بازاریابی دارند. یکی از مهم ترین کاربردهای تیزرهای تبلیغاتی برای معرفی محصول و برند خود به جامعه ی هدف است.برخی از  شرکت های تازه تاسیس و ناشناخته از این طریق ساخت تیزر تبلیغاتی، برند خود را معرفی می کنند و شرکت های بزرگ و معروف نیز برای محصولات جدید خود تبلیغ می کنند. از تیزرهای تبلیغاتی می توان در ایمیل مارکتینگ نیز استفاده کرد بدین صورت که به جای نوشته های کسل کننده در ایمیل ها می توانید از تیزرهای تبلیغاتی استفاده نمایید. در شبکه های مختلف اجتماعی نیز به وفور می توانید تیزرهای تبلیغاتی را مشاهده کنید. از طریق ساخت تیزر برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام می توانید، مشتری های زیادی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. شبکه های انتشار ویدئو مانند یوتیوب و آپارات در ایران، بستر مناسبی برای قرار دادن تیزرهای تبلیغاتی طولانی هستند.در سایت های شرکتی و فروشگاه ها هم از تیزرهای تبلیغاتی استفاده می شود و با قرار دادن تبلیغات در داخل آن سایت ها می توانید محصول خود را به افراد زیادی معرفی کنید.

یادگیری ساخت تیزر تبلیغاتی

برای ساخت تیزر های تبلیغاتی حرفه ای شما نیاز به آموزش تخصصی دارید و باید مهارت های لازم را کسب کنید برای همین منظور میتوانید برای آموزش مقدماتی تا پیشرفته میتوانید در دوره ساخت تیزر مجتمع فنی نیاوران شرکت کنید در این دوره به صورت حرفه ای به آموزش ساخت أنواع تیزر های تبلیغاتی میپردازیم

انواع تیزرهای تبلیغاتی

أنواع تیزر های تبلیغاتی  را بررسی میکنیم تا که شما براساس نیاز، میزان بودجه و اهداف تان می توانید مناسب ترین نوع را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

تیزر تبلیغاتی رئال

تیزر تبلیغاتی رئال یکی از انواع تیزرها است که در آن از عناصر واقعی تصویربرداری می شود. می توانید از محیط شرکت و محصولات خود تصویر برداری کنید و از بازیگران واقعی در تیزر خود استفاده کنید .این نوع از تیزرها، فراوانی زیادی دارند و در آگاهی های تلویزیونی و همچنین رسانه های مجازی نیز پخش می شوند.

تیزر تبلیغاتی انیمیشنی

این نوع از تیزرها با نرم افزارهای کامپیوتر و به صورت انیمیشن ایجاد می شوند. شخصیت های این تیزرها غیر واقعی و تخیلی هستند. از این تیزرها بیشتر برای محصولات مرتبط با کودکان استفاده می شود. در تیزرهای انیمیشنی از موشن گرافیک و استاپ موشن نیز استفاده می شود.

تیزرهای رئال-انیمیشن

همانطور که از اسم این نوع تیزرها مشخص است، تلفیقی از انیمیشن و عناصر طبیعی و انسانی هستند. این تیزرها به صورت داستانی هستند و بیشتر برای تبلیغ و معرفی محصولات آموزشی کودکان یا مواد خوراکی استفاده می شوند.

از کدام نوع تیزرها برای کسب و کارهای خود استفاده کنیم؟

تمامی کسب و کارها که محصولات مرغوبی را تولید می کنند، می توانند برای رسیدن به اهداف خود از تیزرهای تبلیغاتی متناسب با کسب و کارهای خود استفاده کنند. می توانید برای معرفی برند خود از تیزرهای تبلیغاتی میان برنامه ای که از تلویزیون یا شبکه های اجتماعی پخش می شود استفاده کنید، این نوع تیزرها بسیار جذاب هستند و در آن ها از دیالوگ های خاصی استفاده می شود به گونه ای که در ذهن مخاطب نقش می بندد و تا مدت ها ماندگار می ماند. اگر قصد دارید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید می توانید از تیزرهای کوتاه و زیر یک دقیقه ای استفاده کنید. برای معرفی محصولات خودتان می توانید از تیزرهای موشن گرافیک یا رئال استفاده کنید. اگر هم قصدتان معرفی سازمان خاصی است، می توانید از تیزرهای سازمانی که بین 30 تا 120 ثانیه هستند استفاده کنید و برندتان را به سبکی جدید به مخاطبان معرفی نمایید.

یک تیزر تبلیغاتی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تیزرهای تبلیغاتی با اهداف مختلفی ساخته می شوند و کسب و کارهای زیادی برای معرفی برند و محصولات خود از آنها استفاده می کنند. برخی از تیزرهای تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار هستند و برای مخاطب جذاب هستند و به تبع باعث افزایش فروش محصول  می شوند. علت موفقیت این تیزرهای تبلیغاتی چیست؟ کیفیت یک محصول اتفاقی نیست و عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند تا یک محصول خوب به وجود بیاید و تیزرهای تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مخاطب پسند بودن

تیزرهایی که بر اساس سلیقه و نیاز مخاطبان ساخته می شوند موفق تر هستند تا تیزرهای تبلیغاتی ای که با توجه به سلیقه ی کارفرما ایجاد می شوند. بهتر است برای ساخت تیزر به نیازهای مخاطب توجه و آن ها را در ساخت تیزر اعمال کرد.

استفاده از ایده های مفهومی و خلاقانه

دیگر تیزرهای ساده و کلیشه ای مورد توجه مخاطبان قرار نمی گیرند، نسل جوان به دنبال تنوع هستند و به تیزرهایی علاقه مند هستند که دارای هیجان و چالش برانگیز باشند. می توانید با اندکی خلاقیت تیزرهای جذابی را تولید کنید.

استفاده از جذابیت های ظاهری در تیزرها

تیزرهایی که در آن ها از المان های جذاب و مدرن استفاده می شود،  می توانند مخاطبان زیادی را جذب خود کنند. کیفیت ویدئویی نیز می تواند در جلب توجه مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد.

چگونه تیزر تبلیغاتی رایگان بسازیم؟

ممکن است به خاطر هزینه های بالای ساخت تیزرهای تبلیغاتی تاکنون برای سفارش ساخت تیزر اقدام نکرده باشید. آیا می دانید که می توان بدون پرداخت هزینه ای برای محصول و برند خود تیزر ساخت؟ بله درست خوانده اید سایت هایی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی وجود دارند که به صورت رایگان و بدون هزینه میتوانید تیزر مورد نظر خود را ایجاد کنید، هرچند ممکن است که کیفیت تیزرهای ساخته شده با تیزرهای سفارشی یکسان نباشد، اما برای شروع کار و با توجه به رایگان بودن آن ها می تواند انتخاب خوبی باشند. سایت های ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان:

1-سایت Powtoon.com

نحوه ی محاسبه ی قیمت ساخت تیزرهای تبلیغاتی

هزینه ی ساخت تیزرهای تبلیغاتی به عوامل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد. مدت زمانی که طول می کشد تیزر تبلیغاتی شما آماده شود و کیفیت تجهیزات فیلمبرداری در قیمت نهایی تیزر موثر هستند. علاوه بر اینها، نوع و سبک تیزر تبلیغاتی شما نیز می تواند اثر گذار باشد. خلاقیت های به کار رفته در ویدئو تبلیغاتی و نیز میزان تجربه ی تیمی که برای شما تیزر ایجاد می کنند می تواند باعث افزایش یا بعضا کاهش قیمت تیزر تبلیغاتی شما شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.