چرا لازم است حتماً از بالم لب استفاده کنیم؟ 

محصولات مراقبت و زیبایی بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند تا پیش از آنکه پوست شما نیاز به درمان داشته باشد، بهتر است از آن مراقبت کنید تا دچار مشکلات بعدی نشود. پوست لب یکی از حساس‌ترین پوست‌های بدن است. به همین خاطر است که نیاز به نگهداری بیشتری دارد. دقیقاً به همین منظور، خرید بالم لب نیوا از فروشگه مو تن رو بسیار پرطرفدار است. بالم لب می‌تواند بسیار مفید واقع شود. این محصول مراقب و زیبایی آنقدر مهم است که حتی انواع بالم لب برای کودکان نیوا نیز وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چرا لازم است حتماً از بالم لب استفاده کنیم؟ به علاوه اینکه با برخی برندهای معروف از جمله بالم لب اوریفلیم با ماندگاری بالا بیشتر آشنا خواهید شد. 

image 2

- Advertisement -

بالم لب چیست؟ 

بالم لب در حقیقت نوعی محصول نگهداری و مراقب و از پوست است. از این محصول روی لب استفاده می‌کنند. بالم اساساً نوعی پماد با بافت سفت و جامد محسوب می‌شود. بالم را همانند رژ لب در تیوب‌های پیچی ارائه می‌دهند. البته مدل‌های دیگری از بالم نیز در بازار وجود دارد. بالم لب را می‌توان یک محصول مخصوص لب دانست. روی لب ما پوست بسیار نازکی وجود دارد. پوستی که حساسیت آن به‌مراتب از پوست نواحی دیگر صورت هم بیشتر است. 

بالم می‌تواند یک لایه محافظ روی پوست لب ایجاد کند. البته نباید نگران حس سنگینی و چسبندگی روی لب خود باشید. در حقیقت بالم حتی بافتی نازک‌تر و سبک‌تر از رژ لب هم دارد. بالم از مواد مختلفی تشکیل می‌شود. البته برخی برندها دارای مواد مغذی بیشتر پوست هستند. برای مثال کسانی که اقدام به خرید بالم لب دکتر ژیلا از فروشگاه مو تن رو کرده باشند، حتماً می‌دانند که این بالم انواع ویتامین و مواد مغذی دارد. بالم لب اورفیلم با ماندگاری بالا، دارای خاصیت آب رسانی نیز است. پس می‌توان گفت که هر نوع بالم، خاصیت مخصوص به خود را دارد. حتی انواع مدل بالم لب برای کودکان نیوآ با بافت سبک و موادی با میزان حساسیت بسیار کم نیز در بازار عرضه شده‌اند. 

بالم از چه موادی تشکیل شده است ؟

بالم شرکت‌های مختلف، از مواد متفاوتی تشکیل شده‌اند. برای مثال بالم دکتر ژیلا یا اوریفلیم، حاوی SPF هستند. SPF همان ماده‌ای است که در کرم‌های ضدآفتاب وجود دارد. زمانی که زیر نور آفتاب قدم می‌زنیم، پوست لب ما نیز همانند بخش‌های دیگر بدنمان تحت تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد. به همین خاطر همانند پوست صورت نیاز به ضدآفتاب دارد؛ اما با توجه به ظرافت بیشتر، نیازی به بافت لطیف‌تری خواهد داشت. به همین خاطر SPF بالم لب از کرم ضد آفتاب کمتر است. 

علاوه بر SPF مواد مغذی دیگری همانند انواع ویتامین و انواع روغن در بالم لب وجود دارند. برای مثال از انواع ویتامین E و A در این بالم‌ها استفاده می‌شود. در ضمن برخی انواع بالم همانند بالم لب اورفیلیم با ماندگاری بالا دارای مواد دیگری همانند روغن جوجوبا هستند که باعث جوانی بیشتر پوست لب شما می‌شوند. پس می‌توان گفت تمامی موادی که برای پوست لب شما نیاز است را می‌توانید با کمک مصرف بالم لب به لب خود برسانید. 

چرا لازم است حتماً از بالم لب استفاده کنیم؟ 

پوست لب جزو حساس‌ترین بافت‌های پوست بدن محسوب می‌شود. از طرف دیگر به دلیل آنکه روی صورت قرار دارد، در معرض باد مستقیم، آفتاب و سرما قرار می‌گیرد. بافت لب می‌تواند به‌سرعت تغییر شکل دهد و حالت چروکیده به خود پیدا کند. همچنین پوسته پوسته شدن باعث می‌شود تا ظاهر زیبای شما خودش را نشان ندهد. پوست لب به تنهایی نمی‌تواند این مواد را تأمین کند. همچنین برای آبرسانی و مرطوب بودن نیاز به انواع روغن ارگانیک، ویتامین و … خواهد داشت. لب کودکان حتی از لب بزرگسالان نیز حساس‌تر است. به همین خاطر بالم لب برای کودکان نیوا نیز فروش بسیار دارد. پس همه افراد در هر سنی باید از بالم استفاده کنند. 

image 10

چه زمانی از بالم لب استفاده کنیم؟ 

استفاده از بالم لب را باید در برنامه روتین پوستی خود قرار دهید. معمولاً پزشکان توصیه می‌کنند که به‌صورت روتین، دو الی سه بار در طول روز از بالم استفاده کنید. در فصل زمستان توصیه می‌شود که از بالم سه بار در طول روز استفاده شود. همچنین بهتر است پیش از خردن یا آشامیدن بالم لب را مصرف کنید. زیرا با خوردن یا نوشیدن، بخش اصلی بالم پاک می‌شود. 

خب متوجه شدیم که بالم لب باید بخشی از روتین نگهداری و مراقبت از پوست شما باشد. با خرید بالم لب نیوا از فروشگاه مو تن رو انواع مدل‌های مختلف را می‌توانید انتخاب کنید و سفارش دهید. بالم لب برای کودکان و بزرگسالان، خانم‌ها و آقایان توصیه می‌شود. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.