طرز استفاده از لاک دوقلو

با طرز استفاده از لاک دوقلو آشنایی دارید؟ می دانید منظور از لاک های دو قلو چیست؟ زیبایی یکی از مهمترین پارامترهایی است که همه ما به دنبال آن هستیم. حال این زیبایی می تواند شامل ناخن، پوست، مو، ابرو و… باشد. ناخن ها بهترین عضو بدن هستند که زیبایی دست ها را تحت تاثیر قرار می دهند و چنانچه ناخن هایی کدر و نا مرتبی داشته باشید، بی شک دست هایی نا زیبایی دارید. برای زیبایی و جذابیت ناخن از روش های بسیار متنوعی می توان استفاده نمود. که استفاده از لاک ناخن مهمترین آن ها می باشد. تلفیق دو رنگ‌ تضاد و یا متناسب و ست که مناسب رنگ پوست و لباس شما باشد، یکی از ایده آلات انواع آرایش به شمار می رود. پس انتخاب لاک دو تایی مناسب بسیار مهم است و از این رو در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

image 9

- Advertisement -

لاک دوقلو

استفاده از لاک دوقلو بهترین روش برای طراحی و زیبایی ناخن ها است که شاید استفاده از لاک دو رنگه از نظر شما کار بسیار سختی باشد. اما باید بدانید که زدن لاک دو تایی کار ساده ای است و تنها شما به جای استفاده از یک رنگ اینبار بایستی از دو رنگ را روی ناخن خود طراحی کنید. برای لاک های دوتایی در دو رنگ‌ مختلف معمولا خانم ها از انواع نقش و طرح های بسیار متنوعی استفاده می کنند تا بهترین ایده ها را روی ناخن خود خلق نمایند‌. در ابتدا این رنگ ها باید متناسب با نوع رنگ‌ پوست و حتی لباس شما انتخاب شود تا به خوبی با پوشش و پوست شما ست شود.

گاهی انتخاب دو رنگ‌ متضاد می تواند این زیبایی را برای شما طرح بزند؛ اما گاهی دو رنگی که انتخاب می کنید باید حتما با یکدیگر ست باشند تا با رنگ‌ پوست و لباس شما نیز به راحتی ست گردند. اما طرز استفاده از لاک دوقلو بسیار اهمیت دارد و از این رو از انواع روش های متنوعی برای آن استفاده می کنند‌.

روش های مختلف استفاده از لاک دو قلو

• در یک روش شما می توانید لاک دو قلو را با کمک اسفنج روی ناخن خود بزنید. این روش بهترین و ساده ترین روش استفاده از لاک های دوتایی به شمار می رود. در این روش، شما باید ابتدا یکی از انواع رنگ های لاک را روی ناخن خود بزنید و پس از آن مقداری از رنگ دیگر لاک را طبق سلیقه خود توسط اسفنج مجدد روی قسمت باز مانده به صورت ضربه ای قرار دهید.

• روش دومی نیز وجود دارد که با کمک چسب نواری می توانید دو رنگ لاک را روی ناخن های خود بزنید البته بعضی افراد از مهر ناخن نیز استفاده می کنند. در این روش با کمک چسب می توانید ناخن را به دو قسمت و یا حتی به قسمت های مختلفی تقسیم نمایید. پس از زدن چسب ابتدا رنگ اولی را روی ناخن زده و در نتیجه پس از خشک شدن رنگ لاک اولی، با سراغ چسب رفته و آن را از روی ناخن بردارید. اکنون روی قسمت چسب زده را با کمک رنگ لاک دومی به آرامی رنگ‌ نمایید. شما می توانید برای این کار از مهر ناخن یا شابلون برای اجرای طرح های زیبا استفاده نمایید.

نکات مهم خرید لاک دو قلو

لاک دو قلو یکی از بهترین محصولاتی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. لاک ها مهمترین محصولاتی هستند که به منظور زیبایی ناخن ها از آن ها استفاده می کنند. آرایش ناخن دست روی زیبایی دست ها بسیار تاثیر دارد و چه بسا اینکه این زیبایی به سلیقه و انتخاب ما وابسته است. یکی از مهمترین نکات داشتن ناخن هایی زیبا، انتخاب لاک مناسب است که این مناسب بودن به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد. برخی از مهمترین فاکتورهای خرید لاک دو قلو شامل:

انتخاب رنگ مناسب

اولین نکته مهم خرید لاک دو قلو انتخاب یک رنگ لاک مناسب است. از آنجایی که لاک های دو تایی در دو رنگ مختلف عرضه می شوند، شما باید در گام نخست رنگ هایی را انتخاب نمایید که با یکدیگر ست باشند. حال اینکه این دو رنگ انتخاب شده با نوع رنگ‌ پوست شما، نوع آرایش و حتی لباستان نیز ست گردد. تنوع رنگی لاک های دو قلو بسیار زیاد است. و شما حق انتخاب بسیار زیادی دارد. 

داشتن رایحه خوب

یک لاک مناسب و باکیفیت جدا از رنگ خوب باید دارای رایحه خوش بو نیز باشد. لاک ها را در انواع رایحه های مختلفی تولید می کنند که معمولا در این مورد مشتری با توجه به سلیقه خود یک رایحه خوش بو و ایده آل را انتخاب می کند. بهتر است قبل از خرید شیشه لاک را باز کنید و عطر آن را استشمام نمایید. سعی کنید لاکی را انتخاب کنید که بوی ملایمی داشته باشد و با خرید لاکی با رایحه قوی باعث آزار اطرافیانتان نشوید.

پارامترهای مهم انتخاب لاک دوتایی مناسب

قابلیت پاک‌ کردن سریع و آسان

یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب یک لاک درجه یک، کیفیت آن است. معمولا لاک های باکیفیت نیز به‌ راحتی با استون پاک می‌ شو‌ند. ساختار لاک بسیار مهم است، باید به آن ها توجه نمایید و پس از توجه به آن می توان قدرت مقاومت لاک در برابر پاک کنندگی را نیز مطلع شوید.

انتخاب برند

یکی از ایده آل ترین نکات مهم خرید برای بسیاری از افراد، انتخاب یک برند مناسب است. برای اکثر مشتریان برند در اولویت قرار دارد؛ چرا که معمولا برندهای محبوب بازار کیفیت عالی و رایحه مناسبی دارند. از طرفی کیفیت ماندگاری و براق بودن لاک ها نیز در برندهای معتبر عالی است. 

image 7

قیمت لاک دو قلو

دیگر نکته مهمی که ور خرید لاک دو قلو باید به آن توجه شود، قیمت است. اما دقت کنید که هزینه ها هرگز نباید بر کیفیت قالب شوند و مانع انتخاب یک محصول مناسب و باکیفیت باشند.

نوع لاک دوتایی

لاک دوتایی در انواع مختلفی چون لاک براق، مغناطیسی، نئونی، آینه ای، ترک دار، مخملی و … به تولید می رسند که از میان باید مناسب ترین‌ گزینه را انتخاب نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.