چگونه طلا را با استایل های متفاوت ست کنیم؟

جواهرات ابزار شکیلی برای بیان شما است. اکسسوری ها می توانند روحیه، احساسات یا حتی شخصیت شما را منعکس کند. با این حال، قوانینی برای تطبیق آنها با لباس ها نیز وجود دارد. در اینجا چند نکته در مورد نحوه انجام ست کردن طلا با لباس وجود دارد.

ست کردن طلا با لباس های اسپرت

- Advertisement -

لباس‌های غیررسمی مانند شلوار جین و تی‌شرت، برای نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان، در سبک‌ها و مناسبت‌های مختلف، مورد توجه هستند. این سبک لباس پوشیدن با گوشواره های ساده و آویزان یا یک گردنبند ساده بدون آویز به خوبی می آید.

ست کردن طلا با لباس های کاری

اگر قصد دارید چیزی بپوشید که مطابق با حرفه شما باشد، فاکتورهای زیادی برای یافتن اکسسوری‌های مشابه باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر هنرمند هستید یا در یک زمینه خلاق کار می کنید، گردنبندهای طلایی و گوشواره های بزرگ ممکن است با لباس های شما زیبا به نظر برسند – اما اینها گزینه های خوبی برای حرفه های محافظه کارتر مانند حسابدار یا وکیل نیستند!

image 16

برای چنین حرفه‌هایی، بهتر است سبک‌های ساده و کم‌توجهی داشته باشید. گوشواره های میخی طلایی و گردنبندهای کوچک بدون نگین های پر زرق و برق انتخاب های مطمئنی هستند. اگر معلم یا استاد هستید، ممکن است بخواهید یک گردنبند نقره ای به جای چیزی طلایی رنگ بپوشید..

این گونه به نظر میرسد که انتخاب مناسب گوشواره طلا، نقش اساسی در ست کردن استایل کاری دارد. انواع گوشواره طلا، چه برای استایل خاص و چه مناسب های رسمی یا کاری، را میتوانید در سایت طلای کیان پیدا کنید.

ست کردن طلا با لباس هاس مهمانی

اگر رنگ های روشن زیادی در لباس یا تاپ خود دارید، گوشواره های ساده و گردنبند نازک را انتخاب کنید. به این ترتیب، تنها چیزی که مردم می بینند، رنگ جواهرات است به جای رقابت آن با لوازم جانبی دیگری مانند شلوار چاپ دیوانه یا کفش های براق.

از طرف دیگر، اگر یک مجموعه کاملا مشکی برای رفتن به مهمانی دارید، می توانید یک گردنبند برجسته تر با طلا یا جواهرات رنگارنگ انتخاب کنید. حتی می توانید از چند اکسسوری در کنار هم استفاده کنید، البته اگر در کنار هم خوب به نظر می رسند.

image 15

ست کردن جواهرات با لباس های رسمی

احتمالاً می‌دانید که وقتی لباس‌های رسمی، کت و شلوار و حتی لباس‌های مهمانی خاص می‌پوشید، قوانین برای انتخاب طلا بسیار سخت‌تر است. این به ویژه در مورد انتخاب گردنبند طلا صادق است. هنگام پوشیدن این لباس ها، معمولاً آویزهای ساده بهترین گزینه هستند. شما نمی خواهید با گردنبند خود بر لباس غلبه کنید، بنابراین مطمئن شوید که چیزی کوچک و متوسط انتخاب می کنید. یا اگر به دنبال یک گردنبند بزرگتر هستید، لباسی را انتخاب کنید که آن را متعادل کند. به عنوان مثال، اگر لباسی با طرح های شلوغ زیاد دارید، جواهرات خود را ساده نگه دارید تا از رقابت بین لباس و جواهرات جلوگیری کنید. 

اگر متوجه شدید که جواهراتی را انتخاب می‌کنید که برای لباس‌های رسمی خیلی بزرگ یا براق هستند، زیرا آن چیزی است که شما دوست دارید، در عوض سعی کنید انواع مختلف لباس را امتحان کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.