راهکارهای انجام یک آرایش تابستانی شاین دار با کانسیلر کدام هستند؟ 

یکی از جذاب ترین سبک های آرایشی، استفاده از محصولات آرایشی شاین دار است که باعث می شود تا چهره شما شاد و بشاش به نظر رسیده و در ضمن استایل شیک تری نیز داشته باشید. سبک آرایش تابستانی شاین دار با کانسیلر، یکی از بهترین و جذاب ترین استایل های آرایشی برای فصل گرما است که می تواند برای هر دو الگوی آرایش روزانه یا آرایش عصر و میهمانی های شب، در نظر گرفته شود.

برای آن که بهترین الگوی این سبک آرایشی را دنبال کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

- Advertisement -

تکنیک آرایش تابستانی شاین دار با کانسیلر

اگر قصد دارید که یک آرایش تابستانی شاین دار با کانسیلر برای خود رقم بزنید، پیش از هر چیزی لازم است که در انتخاب نوع کانسیلر دقت لازم را به خرج داده و مراقب باشید که حتما محصولی چون کانسیلر رولوشن اصل برای داشتن چنین آرایشی را خریداری کنید. از میان برندهای مختلف کانسیلرهای موجود در بازار، تنها برخی از آن ها محصولاتی دارند که برای فرم دادن به یک آرایش شاین دار، مناسب است. 

با این حساب توصیه می شود که حتما پس از بررسی کامل میان برندهای مختلف، در نهایت نوعی از کانسیلر را انتخاب کنید که به داشتن یک آرایش براق و پرجلوه در صورت شما کمک کند.

در ادامه مراحل اجرای یک آرایش تابستانی شاین دار با کانسیلر را دنبال خواهیم کرد:

مرحله اول: پیش از هر چیزی صورت خود را به خوبی شستشو داده و هر گونه آلودگی و چربی را از روی آن پاک کنید

دقت داشته باشید که اگر صورت شما هنوز دارای آلودگی و چربی های محیطی باشد، محصولات آرایشی روی آن خوب قرار نگرفته و این باعث می شود که نتوانید متد آرایشی خود را روی آن پیاده کنید. از این روی حتما دقت داشته باشید که پیش از شروع به آرایش، صورت خود را به خوبی شستشو داده و پاکسازی کامل انجام دهید. حتی شما می توانید از شب قبل، یک لایه بردار خانگی یا ملایم روی پوست خود استفاده کرده و کمک کنید تا پایه پوست شما نیز به خوبی براق شده و یکدست به نظر برسد.

مرحله دوم: از یک کرم مرطوب کننده آبرسان بدون چربی اضافی، روی پوست خود کمک بگیرید

این یکی از تکنیک های ساده و ارزان قیمتی است که با رعایت کردن آن، به راحتی می توانید به شاین دار شدن آرایش خود کمک کنید. فارغ از این که باید یک کانسیلر حرفه‌ای، چون کانسیلر لورال را برای براق کردن آرایش خود به کار بگیرید، لازم است که پیشتر از آن، حتما پوست شما آبرسانی کامل شده باشد. در حقیقت یکی از چیزهایی که اغلب باعث می شود تا پوستی کدر و مات داشته باشید، خشک بودن پوست شما است و اگر بتوانید پیش از شروع آرایش با محصولات آرایش، صورت خود را به خوبی آبرسانی کنید؛ این مشکل به حداقل خواهد رسید.

مرحله سوم: حتما کانسیلر روشن و اصل از برندی مطمئن انتخاب کنید

حال نوبت به آن می رسد که بخواهید با استفاده از یک کانسیلر رنگ روشن و اصل، صورت خود را با یک آرایش شاین دار جلوه ببخشید. شما بهتر است که حتما از زیرسازی اولیه استفاده کنید تا پوست شما کاملا یکدست شده و آماده پذیرش لایه بعدی آرایش باشد. پس از آن با استفاده از کانسیلر رنگ روشنی که انتخاب کرده اید که باید حداقل 1 درجه روشن تر از رنگ اصلی پوست شما باشد، بخش های هدف چهره خود را براق کنید. این قسمت های براق در اولین مرحله به گونه ها مربوط می شود. در حقیقت اگر می خواهید آرایش شما براق و شاین دار به نظر برسد؛ لازم است که حتما با استفاده از کانسیلر و کرم پودر، قسمت گونه ها در هر دو سمت را براق تر از کل صورت کنید. این چیزی است که باعث می شود تا در نهایت آرایش شما جذابیت بیشتری داشته باشد.

image 4

مرحله چهارم: از رژ گونه های براق و اکلیل دار کمک بگیرید

اگر چه احتمالا شما بیشتر روی انتخاب و قیمت کانسیلر زوم هستید، اما لازم است که حتما برای خرید یک رژگونه اکلیل دار و براق نیز دقت لازم را داشته باشید. استفاده از رژ گونه براق، باعث خواهد شد تا گونه های شما برجسته به نظر رسیده و بتوانید تمام توان یک آرایش شاین دار را به این شکل به ثمر برسانید. با این حساب حتما ضمن آن که از کانسیلر برای برجسته و براق کردن گونه ها، چانه و پیشانی استفاده می کنید، حتما استفاده از یک رژ گونه اکلیل دار و براق را نیز فراموش نکرده و از آن حداکثر بهره را ببرید.

مرحله پنجم: رژ لب براق بزنید

لب ها بخش مهمی از یک آرایش شاین دار را به خود اختصاص می دهند و اگر می خواهید آرایش شما به بهترین شکل این ساختار براق را به خود بگیرد؛ حتما از رژ لب براق (به ویژه رژ لب های مایع شاین دار) استفاده کنید. اگر رنگ رژ لب شما آن قدرها براق نیست، حتما روی آن از برق لب اکلیلی با توناژ نقره ای یا طلایی استفاده کنید که میزان برق و جذابیت مورد نظر شما را تامین کند.

تکنیک نگهداری از یک آرایش تابستانی شاین دار

برای آن که بتوانید بهترین آرایش تابستانی شاین دار را اجرا کنید، مراحلی را مرور کردیم؛ اما اهمیت زیادی دارد که بتوانید این آرایش را در روزهای گرم و آفتابی حفظ کرده و تمام طول روز، زیبایی آن را روی چهره خود داشته باشید. یک راه حل ساده برای این وجود دارد، کافی است که از یک پودر فیکساتور براق استفاده کنید. به این شکل ضمن آن که شاین آرایش شما بیشتر خواهد شد، ماندگاری لازم را نیز داشته و تعریق و گرمای هوا، تاثیر منفی روی آن نخواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.