تاثیر مدل ابرو بر چهره

ابروها یکی از مؤثرترین قسمت‌های صورت هستند. در واقع تاثیر مدل ابرو در چهره بسیار زیاد بوده و انتخاب فرم درست آن به طرز چشمگیری زیبایی صورت شما را افزایش می‌دهد. بنابراین بهتر است متناسب با اجزای صورت، مدل مناسبی را برای ابروهای خود انتخاب کنید.

تاثیر ابروی پهن در چهره به فرم کلی صورتتان بستگی دارد. برای مثال افرادی که صورتشان کوچک است، نباید ابروهای پهن و تیره‌ای داشته باشند. چرا که این مدل برای این فرم صورت مناسب نیست. همچنین رنگ ابرو‌ها نیز نکته مهمی است که باید آن را در نظر بگیرید.

ابروها این قدرت را دارند که با اصلاح عیوب جزئی، ظاهر صورت را کاملاً تغییر دهند. برای مثال اگر پلک افتاده دارید، بهتر است انتهای ابرو‌هایتان به سمت پایین نباشد زیرا افتادگی پلک را بیشتر نشان می‌دهد. 

- Advertisement -

اگر ابروهای شما نازک یا کم‌پشت هستند، راه‌هایی برای پرپشت کردن آن‌ها وجود دارند. بهترین تقویت کننده ابرو سریتا مانند سرم یا کرم با خواص ویژه‌ای که دارند، علاوه بر تقویت ابرو‌ها، رشد آن‌ها را نیز سریع‌تر می‌کنند.

فرم مناسب ابرو می‌تواند جلوه چشم‌ها را زیبا‌تر کند. اما اشتباه در انتخاب فرم آن، می‌تواند صورت شما را پیر، خسته یا عصبانی نشان دهد. همچنین ترندهای فعلی ابرو نیز ممکن است در شکل و ضخامت ابروهای شما نقش داشته باشد.

در واقع یک مدل ابروی خاص برای همه افراد مناسب نیست، زیرا هر فرد باید متناسب با شکل کلی صورت و چشم‌ها، مدل ابروی مناسبی را انتخاب کند. تاثیر فرم ابرو در چهره به شکلی است که می‌تواند عیوب دیگر مانند کوتاه یا بلند بودن بودن پیشانی را پنهان نماید.

image 2

آشنایی با فرم‌های گوناگون صورت می‌تواند تا حدی به انتخاب مدل مناسب برای ابرو‌ها کمک کند. به عبارت ساده این شکل صورت است که مدل ابروها را تعیین می‌کند. انواع مدل ابرو مناسب با فرم صورت عبارتند از:

  • صورت‌های گرد: اگر صورت شما گرد است، باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید از انتخاب فرم ابروهای گرد خودداری کنید. در عوض به سراغ مدل‌هایی بروید که خط مستقیمی دارند؛ زیرا باعث بهتر به نظر رسیدن فرم صورتتان می‌شود.
  • صورت‌های مربعی: تاثیر مدل ابرو در چهره را نباید دست‌کم بگیرید. اگر صورتتان مربعی است از نازک و کوتاه کردن ابروهایتان خودداری کنید. به جای آن ابرو‌هایی با فرم کمانی مناسب شما هستند.
  • صورت‌های قلبی: خانم‌هایی که صورت قلبی شکل دارند باید از ایجاد قوس بلند برای ابرو خودداری کنند، زیرا صورت را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. در عوض به دنبال فرمی گرد‌تر و طبیعی‌تر برای ابروهای خود باشند. همچنین ابروی صاف و بدون قوس نیز برای صورت قلبی مناسب نیست.
  • صورت‌های بیضی: نقش ابرو در چهره به قدری است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. اگر صورت بیضی و کشیده دارید، بهترین حالت ابرو برای شما مدلی است که صاف و دارای زاویه ملایم باشد. بنابراین بهتر است در قسمت بالای ابرو، کمی حالت کمانی ایجاد کنید تا چهره شما زیباتر دیده شود.

تاثیر ابروی پهن در چهره

این روز‌ها ابروهای پر و پهن طرفداران زیادی دارد اما قبل از انتخاب این مدل، باید از تاثیر ابروی پهن در چهره مطلع باشید. پهنای مناسب، ضخامت و خوش فرم بودن ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. علاوه بر آن، این مدل از ابرو‌ها برای افرادی که صورت کشیده دارند بسیار مناسب است.

باید توجه داشته باشید که در مدل ابروهای پهن، بهتر است به فاصله بین دو چشم، فاصله بین ابرو و چشم و استخوان زیر ابرو دقت کنید. همچنین در ابرو‌های پهن بهتر است انتهای آن کمی نازک‌تر باشد.

تاثیر مدل ابرو در چهره به اندازه‌ای است که می‌تواند نیمه بالایی صورت را زیباتر نشان دهد. افراد با انواع فرم صورت می‌توانند مدل ابروی پهن را انتخاب کنند، اما به شرط آن که فاصله بین چشم‌ها و ابروها حفظ شود.

ابرو‌ها به شکل دادن فرم کلی صورت کمک می‌کنند. بنابراین برای دستیابی به ظاهری زیبا، ابروها باید مرتباً کوتاه شده و شکل داده شوند. اگر پیشانی بلندی دارید،‌ می‌توانید به سادگی با حالت دادن به ابروهای خود آن را جبران کنید. در واقع ابرو‌های پهن، بلندی پیشانی را کمی پنهان می‌کنند.

هر چقدر که آرایش زیبا و بی‌نقصی داشته باشید، با ابرو‌های بد فرم و نامرتب زیبا به نظر نمی‌رسید. علاوه بر این، تاثیر ابرو در چهره مردان را نیز نمی‌توان نادیده گرفت و شناخت فرم مناسب برای ابروها فقط مخصوص خانم‌ها نیست.

بدون مراقبت منظم، ابروهای شما می‌توانند پرپشت و نامرتب به نظر برسند. در مقابل، اصلاح منظم ابروها، تاثیر زیادی در آراستگی و زیبایی صورت شما دارد. ابروهای مرتب حتی بدون آرایش، می‌تواند شما را آراسته‌تر نشان دهد.

ابروهای نامتقارن می‌توانند تعادل صورت شما را از بین ببرند و حتی یک چشم را بزرگتر از دیگری نشان دهند. بنابراین همیشه باید تاثیر فرم ابرو در چهره را در نظر بگیرید. ابروهایی با ساختار مناسب که متقارن هستند، چهره را زیباتر می‌کنند.

image

تاثیر ابرو در چهره مردان

بسیاری از آقایان علاقه دارند ابروهای خود را مرتب کنند و شکل مناسبی به آن‌ها بدهند؛ اما اغلب نمی‌دانند که چطور این کار را انجام دهند. نقش ابرو در چهره به شکلی است که گاهی انتخاب فرم اشتباه می‌تواند چهره را خشن و اخمو جلوه دهد.

وقتی نوبت به اصلاح صورت می‌رسد، آرایش مو، ریش، و سبیل برای آقایان در اولویت قرار دارد و اغلب اصلاح ابروها را نادیده می‌گیرند. با توجه به اینکه شکل ابروهای مردان نسبت به زنان متفاوت است، فرم دادن ابروهای آقایان نیازمند رویکردی متفاوت است. 

تاثیر ابرو در چهره مردان زیاد بوده و مراقبت از آن‌ها به بهبود کل ظاهر صورت کمک می‌کند. از آنجایی که ابروهای شلخته یا نامرتب هرگز برای مردان جذاب نیستند، بهتر است آن‌ها را مرتب و آراسته نگه داشت. 

اصلاح بیش از حد ابرو یا رنگ کردن آن‌ها ایده جالبی برای آقایان نبوده و به جای آن بهتر است کمی به آن‌ها رسیدگی شود. برای مثال در صورت بلند بودن بیش از حد، آن‌ها را کمی کوتاه کنید و با براش‌های مخصوص، ابرو‌ها را به سمت بالا براش بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سحر می گوید

    الان که بهترین مدا ابرو شده ابرو های پهن برای صورت، انگار تازه داریم متوجه تاثیر ابرو در چهره آقایون در این همه سال میشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.