بهترین آرایش با لباس مجلسی مشکی

رنگ مشکی یکی از جذاب ترین رنگ های لباس در مهمانی و مجالس رسمی و مراسم ویژه است که هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه می توان بعنوان یکی از رنگ های لباس جذاب و زیبا از آن استفاده کرد. مزیتی که لباسهای مشکی دارند این است که با هرنوع آرایشی ست می شوند و شما می توایند مدل های مختلف آرایشی را با آن امتحان کنید. به عنوان مثال، اگر لباس شما دارای دکمه های نقره ای بر روی آن باشد، می توانید از ساه نقره ای در آرایشتان استفاده کنید و هماهنگی و ترکیب خاصی را به وجود آورید. با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف آرایش مناسب لباس مشکی آشنا شوید.

ترکیب رنگ آرایش لباس مشکی و قرمز

- Advertisement -

یکی از رنگ هایی که جذابیت شما را در لباس مشکی دو چندان می کند استفاده از رنگ قرمز است. این موضوع را زمانی که در یکی از مهمانی ها از رژ لب  و لباس مشکی استفاده کردم متوجه شدم که نظرات زیادی در این خصوص می گرفتم.

تضاد این دو رنگ به طرز مشخص و متمایزی شما را جذاب تر خواهد کرد و به نوعی الهام بخش آرایش کلاسیک است. اگر رنگ پوست روشنی دارید این ترکیب رنگ بیشتر به این پوست ها مناسب است .

آرایش مناسب با لباس مشکی

آرایش مناسب لباس مشکی دخترانه

از آنجایی که لباس مشکی با اکثر رنگ ها مناسب است لذا ارنگ های ملایم تر و مات تر برای رده های سنی پایین تر مناسب تر است و دختران جوان از رنگ های صورتی و ملایم تر با لباس مشکی بیشتر استفاده می کنند. مخصوصا در محیط های اداری و رسمی و یا مراسم عزاداری استفاده از این رنگ ها ک مشخص کننده آرایش شما هم نباشد بسیار شکیل تر است. رژ لب های صورتی کمرنگ و مات و رژگونه های گلبهی صورتی با این ررنگ بسیار هماهنگ هستند.

آرایش-لباس-با-رنگ-مشکی

آرایش سایه چشم مناسب لباس مشکی

یکی از روشهای هماهنگ کردن آرایش با لباس مشکی، سایه چشم است که با حالت های مختلف می توان هماهنگ کرد. البته بهتر است به آرایش چشم و  بهترین انتخاب با رنگ پوست هم دقت کنید. با به عنوان مثال می توان با رنگ اکسسوری هایی که با لباستان استفاده می کنید آرایش سایه چشم را هماهنگ کرد. یکی از روشهای جذاب تر کردن آرایش با لباس مشکی استفاده از اکسسوری های رنگی است،  رنگ هایی که تضاد رنگی خوبی با رنگ مشکی ایجاد می کنند و جذابیت لباس و آرایش را چندبرابر خواهند کرد. این موضوع بسیار متداول است و زیبایی خاصی به شما می بخشد.

  بیشتر بخوانید: چگونه لباس خود را با افزودن اکسسوری ها بهتر کنیم؟

black-dress-makeup-ideas

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.