راهنمای جامع خرید انواع شلوار زنانه

شلوار یکی از مهم‌ترین البسه‌ای است که می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای بر روی استایل بانوان داشته باشد. اما خرید شلوار زنانه اغلب با چالش‌هایی روبه‌رو است که از مهم‌ترین علل
آن می‌توان به تنوع نسبتاً زیاد این آیتم اشاره کرد. به این ترتیب اولین و مهم‌ترین کاری که باید بانوان قبل از اقدام به خرید انجام دهند شناخت انواع مدل‌های موجود در بازار است. این موضوع می‌تواند کمک شایانی به هر چه بهتر دیده شدند خانم‌ها بکند، در حالی که در هنگام تهیه شلوار دچار سردرگمی و تردید نمی‌شوند که نتیجه آن تجربه یک خرید موفق خواهد بود.

Women’s pants

بررسی مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید شلوار زنانه در کنار معرفی بهترین مدل‌ها در دستور کار این نوشتار می‌باشد.

- Advertisement -

بررسی سه جنس پرطرف‌دار شلوار زنانه

از این حیث تنوع بیشتری برای خانم‌ها نسبت به آقایان وجود دارد. در حقیقت انتخاب‌های متعددی در بین شلوار جین زنانه، مدل‌های پارچه‌ای، کتان و بسیار مورد دیگر برای بانوان وجود دارد. با توجه به این توضیح مشخص است که خانم‌ها برای خرید شلوار باید اول از همه در این مورد به جمع‌بندی برسند.

1. شلوار پارچه‌ای زنانه

شلوار پارچه‌ای زنانه یکی از ساده‌ترین مدل‌هایی است که یک خانم می‌تواند انتخاب کند. از آنجایی که در دنیای امروز موقعیت‌های رسمی بسیاری برای خانم‌ها ممکن است پیش آید، داشتن یک شلوار پارچه‌ای از اهم واجبات می‌باشد. از دیگر لباس‌های که می‌توان به همراه این مدل شلوارها پوشید می‌توان از شومیز و کت نام برد.

2. شلوار کتان زنانه

بسیاری پوشیدن شلوار کتان را مناسب آقایان می‌دانند که این یک باور کاملاً اشتباه است. اگرچه استفاده از این مدل‌ شلوار‌ها بیشتر در بین آقایان مرسوم می‌باشد، اما موقعیت‌ها و لباس‌های متعددی وجود دارد که خانم می‌توانند شلوار کتان را در انتخاب‌های خود قرار دهند. در واقع شلوار کتان به خانم‌های این اجازه را می‌دهد تا استایل‌های نیمه‌رسمی و حتی مدرن خود را تکمیل کنند.

برای تأیید آنچه گفته شد بهتر است به سراغ سلبریتی‌های بین‌المللی بروید چرا که آنها در بسیاری از استایل‌های خود از شلوار کتان استفاده می‌کنند. البته در صورتی که در هنگام خرید شلوار زنانه به سراغ جنس کتان می‌روید بهتر است مدل‌های اسلیم فیت را انتخاب کنید. همچنین از مهم‌ترین آیتم‌هایی که می‌توان به همراه شلوار کتان پوشید باید به تیشرت، بلوز و یا شومیز اشاره کرد. از طرفی ست کردن این شلوارها با کفش کالج و یا آکسفورد بسیار دیدنی خواهد بود.

3. شلوار جین زنانه

حتماً می‌دانید جین یک نوع پارچه است که دیگر به یک مدل معروف و پرطرف‌دار برای شلوار زنانه و مردانه تبدیل شده است. شلوار جین زنانه ظاهری بسیار جذاب دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود به طوری که بانوان این فرصت دارند تا مطابق میل و سلیقه خود نسبت به خرید اقدام کنند.

image 2

women Jean pants

امروزه در طراحی شلوار جین زنانه می‌توان مدل‌هایی را مشاهده کرد که دارای زاپ می‌باشند. در برخی دیگر از مدل‌ها نیز تفاوت در قد شلوار مشاهده می‌شود که تمامی این موارد به تنوع هر چه بیشتر این لباس‌ها می‌افزاید.

نکته مهمی که در برای خرید این شلوارها باید به آن توجه شود، استایل غیررسمی آنهاست. در حقیقت پوشیدن یک شلوار جین در موقعیت رسمی به‌خصوص برای بانوان استایل زیاد مرسوم و جالبی نخواهد بود. از طرفی کفش‌های ورزشی، کفش پیاده‌روی، کفش کالج و یا لوفر بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با شلوار جین زنانه هستند. در صورتی که در فصول سرد سال قرار دارید نیز می‌توانید از کفش‌های بوت، نیم‌بوت، پاشنه‌بلند و یا لژ دار استفاده نمایید.

راهنمای خرید شلوار زنانه مطابق با موقعیت‌های مختلف

بعد از آن که با جنس‌های مرسوم شلوار زنانه آشنا شدیم بهتر است به این بیان چند نکته در مورد مدل‌های مناسب برای موقعیت‌های غیررسمی، رسمی و نیمه‌رسمی بپردازیم.

شلوار زنانه مناسب برای موقعیت‌های رسمی

اولین استایلی که در موقعیت‌های رسمی به ذهن افراد خطور می‌کند مدل‌های کلاسیک است که وقار، آراستگی و جذابیت زیادی به آنها می‌بخشد. برای دستیابی به این مهم بهترین گزینه را می‌توان شلوار پارچه‌ای زنانه‌معرفی کرد که بهتر است مدل‌های اسلیم فیت با رنگ‌های تیره انتخاب شوند.

در مورد قد شلوار نیز باید به این نکته توجه کرد که انتخاب یک شلوار کوتاه به هیچ عنوان گزینه مناسبی نخواهد بود. از طرفی وقتی در مورد شلوارهای پارچه‌ای اسلیم فیت صحبت می‌کنیم اصلاً منظور مدل‌های تنگ نیست. این نوع شلوارها برای یک موقعیت رسمی به‌خصوص برای بانوان ظاهر مناسبی ندارند.

شلوار‌های مناسب برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی

قبل از هر چیز باید به ماهیت موقعیت‌های نیمه‌رسمی پرداخته شود. منظور مواردی است که خانم‌ها برای حضور در یک جلسه کاری نه‌چندان مهم باید حضور داشته باشند و یا به یک مهمانی خانوادگی یا دوستانه بروند که افرادی که زیاد با آنها احساس راحتی نمی‌کنند نیز حضور دارند. همچنین قدم‌زدن در یک پارک و یا رفتن به خرید را نیز می‌توان در این دسته‌بندی قرار داد. در چنین شرایطی استایل‌های نیمه‌رسمی بهترین گزینه خواهند بود.

به بیان ساده استایل‌های نیمه‌رسمی موقعیت بینابینی نسبت به مدل‌های رسمی و کژوال دارند. همان طور که پیش‌تر نیز بیان شد شلوارهای کتان یکی از بهترین گزینه‌ها برای این موارد هستند. در انتخاب طرح، شلوارهای کتان با بافت ریز گزینه مناسبی می‌باشند و در انتخاب رنگ نیز دست بانوان باز خواهد بود. البته در مواردی می‌توان به سراغ شلوارهای پارچه‌ای با رنگ‌های روشن نیز رفت.

شلوارهای مناسب برای موقعیت‌های غیررسمی

موقعیت‌های متعددی وجود دارند که می‌توانند در این گروه قرار بگیرند. مواردی مانند ورزش صبحگاهی، کوهنوردی، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی مثال‌های مرسومی در این باب هستند. اگرچه شلوار جین زنانه یکی از اولین و بهترین انتخاب‌ها می‌باشد، اما سایر مدل‌ها از قبیل شلوارهای اسلش، جاگر و لگ یا ساپورت می‌توانند گزینه‌های جذابی باشند. از بین این مدل‌ها می‌توان شلوارهای اسلش را برای فصول سرد سال در نظر گرفت و سایر موارد مناسب فصل‌های گرم هستند.

خرید شلوار زنانه

برای خرید شلوار زنانه مراکز متعددی وجود دارند که یکی از بهترین‌ها مجموعه بزرگ شای مزون هست که فعالیت خود را از سال 93 شروع کرده است. این مجموعه در طول زمان فعالیت خود توانسته مشتریان وفادار بسیاری را با تکیه بر کیفیت، تنوع و قیمت مناسب محصولات خود داشته باشد. همچنین شای مزون امکانی را فراهم کرده تا خانم‌های محترم بتوانند هم به صورت حضوری و هم آنلاین خرید خود را نهایی کنند.

لازم به ذکر است عزیزان تهرانی می‌توانند با ثبت سفارش بر روی سایت خرید خود را درب منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کرده و نسبت به تسویه‌حساب اقدام کنند. مشتریانی که ساکن شهرستان‌ها هستند نیز بین 3 تا 5 روز کاری سفارش خود را تحویل خواهند گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.