جذاب‌ترین و قوی‌ترین عطر گرم مردانه برای کلاسیک پسندها

اگر به دنبال یک محصول عالی با رایحه فوق‌العاده می‌گردید که علاوه بر داشتن رایحه خوشایند قیمت مناسبی نیز داشته باشد، ما عطر کاپیتان بلک را به شما معرفی می‌کنیم. این محصول یک عطر با رایحه گرم و شیرین بوده که در میان آقایان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شما به صورت روزانه می‌توانید از این محصول استفاده کنید. نت آغازین این محصول توتون ویژه کاپیتان بلک بوده و در انتها با رایحه گیاهان جنگلی مواجه خواهید شد. در ساخت رایحه این محصول نیز ادویه، چوب، اسموکی، خاک و زمین و گیاهان معطر به کار رفته است. برای خرید عطر میتوانید به سایت ریحا مراجعه کنید . عطر کاپیتان بلک می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده در فصل زمستان باشد. 

آشنایی با عطر کاپیتان بلک

- Advertisement -

عطرکاپیتان بلک یک مدل عطرهای مردانه و محبوب ساخت کشور فرانسه بوده که در چندین سال اخیر بسیار از آن استقبال شده است. این محصول برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ به بازار راه پیدا کرد. برخی از رایحه‌ها برای ما خاطراتی را تداعی می‌کنند؛ به اصطلاح می‌توان گفت نوستالژی به حساب می‌آیند. کافی است بوی این عطر محبوب را استشمام کنید تا به سرعت رایحه خوشایند آن جذب شما شود. شما از این محصول می‌توانید به صورت روزانه استفاده کرده و بوی خوشایند آن را مهمان زندگی خود کنید.

 در صورتی که دوست شما به بوی توتون علاقمند است، عطر کاپیتان بلک گزینه‌ای خوب به عنوان هدیه به حساب می‌آید؛ چراکه عطر کاپیتان بلک با توجه به قیمت مناسب خود، رایحه‌ای منحصربه‌فرد داشته و بی‌شک یک خرید ارزشمند به حساب می‌آید. ساختار رایحه این محصول ترکیبی از ادویه، چوب، اسموکی، خاک و زمین و گیاهان معطر بوده و با یک‌بار اسپری، متوجه رایحه شیرین، تند، گرم و طبیعت این محصول خواهید شد. این مدل عطر با وجود رایحه تند و گرم خود به انتخابی ایده‌آل برای همه فصول مخصوصا فصل زمستان تبدیل شده است. نت‌های گرم این محصول به شما در فصول سرد سال گرمابخش خواهند بود و استفاده از آن، موحب افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. 

رایحه و ساختار عطر کاپیتان بلک

ساختار این محصول فوق‌العاده متشکل از گیاهان معطر است. هنگامی که برای اولین بار این محصول را به خود اسپری می‌کنید، بوی توتون مشام شما را نوازش خواهد کرد که پس از مدتی این بو تغییر یافته و در آخر جای خود را به رایحه خوب گیاهان معطر جنگلی می‌دهد. بوی این توتون ترکیبی از تندی و شیرینی بوده و استفاده از آن، هیجان و انرژی زیادی را به شما انتقال می‌دهد. البته شیرینی رایحه آن در حدی نبوده که موجب رنجش شما شود. 

ترکیب نهایی آن یعنی همان گیاهان جنگلی نیز موجب آرامش و تمرکز شما خواهد شد. این عطر متشکل از نت اولیه، میانی و پایه است. رایحه اولیه آن همان بوی توتون ویژه کاپیتان بلک بوده؛ اما در رایحه میانی شما بوی چوب صندل و روایح ادویه‌ای را استشمام خواهید کرد. رایحه پایه آن نیز شامل گیاهان جنگلی می‌شود که می‌تواند حس قدرت و سرزندگی را به همراه داشته باشد.  این مدل عطر از جمله محصولات بی‌نظیر برند جان وین بوده که به علت داشتن یک رایحه فوق‌العاده موفق به جذب مخاطبان زیادی به خود شده است.

 جوانان شیک پوش و امروزی جامعه غالبا از این عطر استقبال می‌کنند. این مسئله سبب شده که نام عطر کاپیتان بلک در بین ده عطر پرفروش تاریخ دیده شود؛ چراکه این محصول قیمت مناسبی داشته و شما می‌توانید به دفعات از آن استفاده کنید. این عطر همچون عطرهای لوکس که در سایتی همچون سفورا وجود دارد توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. کافی است یک بار عطر کاپیتان بلک را به خود اسپری کنید تا متوجه بوی گرم و شیرین آن شوید. 

image 12

میزان ماندگاری و پخش بوی عطر کاپیتان بلک

عطر کاپیتان بلک از میزان ماندگاری و دوام بالایی برخوردار بوده و شما اثرات آن را روی لباس خود به مدت هشت تا ده ساعت احساس خواهید کرد. این عطر به خوبی رایحه را پخش می‌کند. قدرت پخش بوی بالا برای یک عطر برند با قیمت مناسب یک امتیاز به حساب می‌آید. 

شکل ظاهری عطر کاپیتان بلک

طراحی شیشه بطری عطر کاپیتان بلک به شیوه‌ای جذاب و مردانه صورت گرفته و همین مورد سبب شده که در نگاه اول این محصول موردپسند آقایان قرار بگیرد. بخش بالایی شیشه بطری نسبت به بخش پایینی آن پررنگ‌تر به نظر می‌رسد. اگر نگاهی به شیشه این عطر بیندازید، نشان کاپیتان بلک را مشاهده خواهید کرد که در بخش پایینی آن یک کشتی دیده می‌شود. نقش‌های طلایی روی شیشه این عطر به هنگام روز می‌درخشند و در زمان شب نیز همچون عطرهای لاکچری توجه هر شخصی را به سمت خود جلب می‌کنند.

مایع موجود درون بطری به رنگ طلایی بوده و شما می‌توانید از روی شیشه به سادگی آن را مشاهده کنید.  اطراف درب این بطری یک پوشش چرمی قهوه‌ای رنگ به چشم می‌خورد که سبب شده این محصول لاکچری و جذاب به نظر برسد. حضور این محصول به تنهایی روی میز می‌تواند به تزیین فضا داخلی شما کمک کند‌. مایع درون این محصول به رنگ قهوه‌ای دیده شده و در کناره‌های این محصول نیز مایع قهوه‌ای رنگ آن به چشم می‌خورد. همچنین در ساخت بطری این محصول چرم به کار رفته که آن نیز به همین رنگ مشاهده می‌شود. روی این چرم نیز شاهد حک شدن نقش‌ و نگارهایی هستید که اشاره به اصالت این محصول فرانسوی دارد. شما می‌توانید به کمک این عطر در محل کار، مهمانی‌ها، مناسبت‌ها و هرجای دیگری خوشبوتر از همیشه باشید.

image 11

سخن پایانی 

عطر کاپیتان بلک یک عطر پرطرفدار مردانه بوده که طبع گرم، تند و شیرینی دارد. از ویژگی‌های ممتاز این محصول می‌توان به رایحه خوشایند و ماندگار آن به همراه قدرت پخش بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد. این مدل عطر می‌تواند در فصل سرد سال به شما گرما ببخشد؛ از این رو انتخاب خوبی برای زمستان به حساب می‌آید. با اسپری کردن این عطر روی نبض خود، نت قوی توتون به مشام شما خواهد رسید. پس از آن نیز عطر برخواسته از گیاهان معطر و طبیعت شما را سرمست خواهد کرد. بنابراین در صورتی که به دنبال یک عطر کاربردی با رایحه خوشایند گیاهان جنگلی می‌گردید، هرگز عطر کاپیتان بلک را از دست ندهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.