بهترین سریال های سال 2021

علاقه به دانلود سریال جدید و دانلود سریال خارجی فراتر از استفاده این کلمه در حوزه فیلم شده است. اگر دقت کرده باشید همه به دنبال دانلود یک سریال خوب و جذاب هستند تا ارزش وقت گذراندن با آن را داشته و لحظات خوب و بیادماندنی را خلق کنند.

سال 2021 یکی از سال های پر رونق سریال خارجی در جهان بود چرا که پاندمی کرونا کمی رو به نزول دیده میشد و تهیه کنندگان و شرکت های سازنده فیلم این فرصت را استفاده کردند تا بتوانند سود مورد نیاز خود را بدست بیاورند. اما این موضوع ها اصلا به چشم نمیاید اگر سریال مورد انتظار بیننده ها و کاربران دنیای سریال بخواهند پایان و یا ادامه داستان را ببینند.

از این رو بسیاری از سریال های خوب که سال ها به انتشار رسیده بودند و یا ادامه آن ها ساخته شده بود در سال 2021 به انتشار رسید. از همین ابتدای مطلب سعی براین داریم تا بتوانیم بهترین سریال های خارجی پخش شده امسال را شرح داده تا کار برای دانلود سریال خارجی خوب شما ساده تر باشد.

- Advertisement -

معرفی چند سریال خوب سال 2021

همانطور که بیان شد سریال های بسیار خوبی به انتشار رسیده است. برخی از این سریال ها به اتمام رسیده، برخی بعد از مدت ها انتشار با یک عنوان و یک مینی سریال جدید به دست بینندگان رسیده و برخی دیگر نیز به ادامه داستان خود پرداخته اند. اما چند سریال خوب را سعی داریم نام برده تا آشنایی بهتری داشته باشید:

دانلود سریال Money Heist – خانه کاغذی- مانی هیست

image 2

سریال Money Heist از بهترین سریال های ساخته شده توسط شرکت فیلمسازی نتفلیکس می باشد. این سریال از سال 2017 شروع به انتشار کرده بود که در ابتدا تهیه کنندگان و سازنده های سریال سعی داشتند یک سریال کوتاه را به بیننده ها ارائه دهند. اما کمی بعد و با سرمایه گذاری شرکت نتفلیکس سریال خانه کاغذی مجوز انتشار جهانی را نصیب خود کرد و توانست در دو فصل کوتاه داستان خود را به نوعی تمام کرده باشد. 

جذابیت و محبوبیت سریال مانی هیست بر هیچکس پوشیده نیست، از این رو نتفلیکس تصمیم به ساخت فصل های 4 و پنج در قسمت های کمی گرفت. داستان گره خورده بود و صدای بیننده ها برای به اتمام رسیدن هرچه زودتر سریال بیشتر شد. تا اینکه در سال 2021 فصل 5 این سریال در دو بخش به فاصله زمانی سه ماه به انتشار رسید و داستان سریال تمام شد.

شاید یکی از بهترین دلایل محبوبیت سریال Money Heist نزدیک بودن داستان این سریال به سریال فرار از زندان بود، وجود شخصیت متفکر و فوق باهوش پرفسور در سریال که به نوعی یک سمبل آزادی نیز بحساب می آمد از جمله دلایل شباهت این فرد با مایکل فرار از زندان برای نسبت دادن مانی هیست به سریال نام برده می باشد.

دانلود سریال خانه کاغذی Money Heist موضوعی بود که به نوعی یک دغدغه برای بیننده ها محسوب میشد. این سریال در 5 فصل داستان خود را تمام کرد و اکنون شما بیننده های عزیز می توانید به راحتی به تمامی فصل ها دسترسی داشته باشید.

سریال ویچر فصل 2

دانلود فصل 2 سریال ویچر نیز از دغدغه های بیننده های سریال بود. این سریال برای اولین بار در سال 2019 فصل اول خود را به انتشار رساند و با ژانری فانتزی، هیجانی و اکشن به دست بیننده های فیلم و سریال رسید.

سریال ویچر در ابتدا داستان خوبی را ارائه نداد و نتوانست آنچنان که باید محبوب واقع شود، اما در میانه فصل اول سریال ویچر داستان کمی گره میخورد و فلش بک های مداوم و گنگ بودن داستان کمی مشکل ساز می شود، از این رو فصل اول با ده ها سؤال بی جواب به اتمام رسید و بیننده را تشنه میانه راه رها کرد.

فصل دوم سریال به گفته کارگردان قرار است داستان و نوعی متفاوت تر داشته باشد و اینبار ما می توانیم تمرکز بیشتری بر موضوع اصلی یعنی گرالد یا همان ویچر داشته باشیم. دانلود سریال ویچر فصل 2 نیز از ترند های چند هفته اخیر بوده و این نشان دهنده انتظار بسیار زیاد کاربران فضای مجازی می باشد. 

در انتهان ناگفته نماند که سریال ویچر درواقع الهام گرفته از بازی ویدیویی این محتوا می باشد. بازی ویچر به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازی های ویدیوی جهان باز جهان معرفی شده و از مهم ترین موارد دنیای گیم می باشد. استقبال بالای کاربران یکی از مهم ترین دلایل ساخت سریال ویچر می باشد.

سریال چرخ زمان The Wheel of Time

image 4

همه شما کاربران و بیننده های عزیز اطلاع دارید که سریال گیم آف ترونز در داستان و محتوا و جلوه های ویژه حرف اول را می زند، و این درصورتی است که اگر کسی بخواهد این سریال را به چالش بکشد شما سعی دارید دلیلی که موجب این موضوع شده است را دریابید. در سال 2021 سریال چرخ زمان گیم آف ترونز را به چالش کشید و مدعی بهترین سریال تاریخ شد!

سریال چرخ زمان فصل اول خود را به انتشار رساند و در ایران محبوبیت بسیار بالایی را نیز بدست آورده است. ژانر این سریال فانتزی، ماجراجویی و اکشن است که در این مفاهیم به خوبی عمل کرده، اما برخی از نقد های منفی سریال از همان ابتدای داستان به سمتش روانه شد.

یکی از نقد های سریال چرخ زمان The Wheel of Time شروع سریع داستان و گاها پیچدگی ابتدای سریال می باشد. از دیگر نقد های منفی این سریال که زیاد به چشم نمی آمد و خیلی پررنگ شده بود اهمیت به موضوع فمنیستی بود. این موضوع بسیار پرحاشیه واقع شد اما رفته رفته کمرنگ تر جلوه داد تا اینکه کلا فراموش شد. دانلود سریال چرخ زمان The Wheel of Time از دیگر مفاهیم پر سرچ و پر بازدید فضای مجازی بوده است.

سریال هاکای Hawkeye

بازهم مارول و ساخت یک سریال موفق و خوب در سال 2021. این سال علاقه مندان دنیای مارول را بسیار خوشحال کرد چرا که هم شاهد انتشار سریال لوکی و هم شاهد سریال هاکای بوده اند. دو شخصیت بسیار دیدنی و اما کمرنگ در دنیای ابرقهرمانی و شرارت کمیک بوک های مارول.

دانلود سریال هاکای Hawkeye یکی از علاقه مندی های کاربران دنیای سریال خارجی می باشد. داستان در یکی مینی سریال 6 قسمته به پایان می رسد و شما شاهد یک محتوای دراماتیک و اکشن خواهید بود. شخصیت شاهین اینبار سعی دارد در تعطیلات کریسمس به همراه فرزندان خود وقت بگذراند اما برای یک ابرقهرمان هیچگاه زمان معمولی به جلو حرکت نمی کند. 

گذشته شاهین به سمت او هجوم می آورد و باعث بوجود آمدن مشکلات بسیار زیادی می شود که در ادامه شاهد آن خواهید بود. سریال Hawkeye و یا همان هاکای بصورت کامل به انتشار رسیده است.

دانلود سریال های برتر 2021

سریال های جدید 2021 را می توانید به راحتی از وب سایت کاران مووی دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید. وب سایت کاران مووی بهترین مجموعه دانلود سریال و فیلم خارجی بوده که کاملترین کالکشن های قدیمی و جدید را جمع آوری کرده تا دانلود برای بیننده های عزیز راحت و کاری آسوده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.