ویلا و اقامتگاه‌های پیشنهادی در ماسال 

چه کسی می‌تواند از پیشنهاد سفر به ماسال استقبال نکند؟ ماسال یکی از زیباترین مقاصد توریستی در استان گیلان است که همه آن را با طبیعت خارق‌العاده و آب‌وهوای دلپذیر می‌شناسند. ماسال یک شهر بسیار کوچک اما توریستی و جذاب برای سفر شمال است، تنها چیزی که می‌تواند شما را بابت سفرتان به ماسال مضطرب کند مسئله اقامت در سفر است! اما اجاره ویلا در ماسال از آنچه تصور می‌کنید ساده‌تر است.

تجربه اقامتی راحت و رضایت‌بخش در سفر همیشه جز اصلی‌ترین دغدغه‌های هر مسافری است. وقتی تصمیم به سفر می‌گیرید پیش از هرچیز باید فکری برای اقامتتان کنید. حالا اگر مقصد سفرتان شهری توریستی باشد مسئله‌ی اقامت در سفر اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. ماسال یکی از محبوب‌ترین شهرهای شمالی برای سفر است؛ همین هم باعث شده تا در اکثر روزهای سال میزبان گردشگران از سراسر کشور باشد. میهمان شو برای اقامت در سفر ماسال چند پیشنهاد ویژه دارد!

هرچند که ماسال شهر کوچکی‌ست اما امکانات اقامتی متفاوتی را برای اجاره در دسترس‌تان قرار می‌دهد، از خانه‌های محلی و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا ویلاهای استخردار و لاکچری، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت در سفر ماسال انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند پیشنهاد عالی از میهمان شو برای اجاره بهترین ویلاها در ماسال را با هم بررسی کنیم.

- Advertisement -

1. ویلا با نمای مزارع پلّکانی و جنگل در ماسال 

اولین پیشنهاد میهمان شو برای اجاره ویلا در ماسال یک ویلا با چشم‌اندازی بی‌نظیر در ماسال است. این خانه ویلایی، ۱۲۵ متر زیربنا دارد که در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر قرار گرفته است. این واحد به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار میهمان قرار می‌گیرد. ظرفیت پذیرش این ویلای جنگلی در ماسال ۴ نفر است که می‌توان آن را تا ۱۲ نفر هم افزایش داد.

این ویلای دربست با نمای ظاهری سنگ در یکی از روستای های ماسال واقع شده است. مسیر منتهی به این ویلا آسفالت و دسترسی به آن بسیار راحت است. این اقامتگاه تا مراکز تفریحی و گردشگری بام ماسال ۶ کیلومتر، تا ماسوله ۳۰ دقیقه، تا قلعه رودخان ۳۰ دقیقه، تا دریا ۳۰ دقیقه، تا دیوار سنگی اسب ریسه ۴۰ دقیقه، و تا آبشار رامینه، غار آویشو و ارتفاعات اولسبلنگاه ۳۰ دقیقه فاصله دارد.

چشم انداز شما از تراس این ویلا نمایی از مزارع پلّکانی و جنگل ماسال است که قطعا خاطره‌ی این اقامت را به یکی از زیباترین خاطره‌ها در سفرتان تبدیل می‌کند.

2. اقامت در ویلایی جنگلی در روستای طاسکوه ماسال 

پیشنهاد بعدی اقامت در روستای طاسکوه ماسال است. یک خانه ویلایی ۱۴۵ متری که در باغی به مساحت ۳۰۰۰ متر بنا شده و به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما گذاشته می‌شود. این ویلا با داشتن چهار اتاق خواب ظرفیت پذیرش ۵ تا ۱۲ نفر را دارد.

این خانه ویلایی که در روستای طاسکوه در شهر ماسال قرار دارد، در طبقه اول از یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است و مالک خانه در طبقه همکف سکونت دارد. مسیر منتهی به این ساختمان کاملا آسفالت است، دسترسی راحت، چشم انداز رویایی روستای طاسکوه و نزدیکی اقامتگاه به جاذبه‌های گردشگری این منطقه باعث شده تا همیشه مهمانانی برای پذیرایی داشته باشد.

خانه ویلایی طاسکوه تا ییلاقات اولسبلنگاه ۲۰ کیلومتر، تا رودخانه ۴۰۰ متر و تا شهرهای ماسوله، قلعه رودخان، تالش و بندر انزلی ۶۰ کیلومتر فاصله دارد .

3. کلبه دوبلکس آسید در ماسال 

مورد بعدی در ماسال یک کلبه ۱۳۰ متری با ظرفیت ۴ تا ۶ نفر است که به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی به صورت دربست در اختیارتان قرار می‌گیرد.

این کلبه با نمای ظاهری چوب در بام سبز ماسال واقع شده است. مسیر منتهی به ویلا ۲۰۰ متر خاکی اما هموار است که دسترسی شما به ویلا را راحت‌ می‌کند. امکانات رفاهی مانند سوپرمارکت، نانوایی، میوه فروشی و قصابی ۱۰ دقیقه به صورت پیاده با ویلا فاصله دارند.

این اقامتگاه با جاذبه‌های توریستی منطقه مانند آبشار چسلی ۲۰ دقیقه، دریا رضوانشهر ۳۰ دقیقه، ماسوله یک ساعت، غار آویشو ۴۰ دقیقه، پارک ساحلی ماسال ۱۰ دقیقه و میدان شهرداری رشت یک ساعت فاصله دارد.

image 41

4. کلبه چوبی ییلاقی در ارتفاعات ماسال

اگر بخواهید اقامتی رویایی در ارتفاعات ماسال را تجربه کنید پیشنهاد میهمان شو به شما کلبه چوبی ییلاقی با زیربنای ۵۰ متر است که به صورت دربست و حیاط‌‌دار با پارکینگ‌ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود. این کلبه چوبی ییلاقی ۵۰ متری تک خواب با امکانات کامل در ییلاق شنبه راه ماسال معروف به ییلاق دریای ابر واقع شده است.

اگر طالب فضایی با محیط دنج و آرام، بدون سروصدا و دارای امنیت بالایی هستید کلبه چوبی ییلاقی بهترین گزینه برای شماست. کلبه ۵ کیلومتر بالاتر از ییلاق اولسبلنگاه قرار دارد و دسترسی با ماشین تا درب کلبه امکان پذیر است. مسیر منتهی به این کلبه آسفالت و فقط ۱۰۰ متر جاده‌ی خاکی و هموار دارد.

5. ویلا چوبی شباهنگ در ماسال 

ویلای چوبی شباهنگ پیشنهاد بعدی میهمان شو برای اجاره ویلا در ماسال است. این ویلا با ظرفیت ۶ تا ۱۲ نفر با ۳ اتاق خواب به صورت دربست با حیاط و پارکینگ در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ویلا چوبی شباهنگ ماسال ۲ طبقه‌ای دارای ۳ واحد است که هر واحد به صورت دربست اجاره داده می‌شود. طبقه‌ی اول شامل یک ویلا  تک خوابه و طبقه‌ی دوم ۲ سوئیت با امکانات مجزا دارد. نمای ظاهری این ویلا چوبی و چشم‌انداز آن کوه و جنگل است. اگر همراه با فرزندانتان سفر می‌کنید و یا در جمع همسفرانتان یک یا چند کودک به همراه دارید باید اضافه کنیم که در حیاط این ویلا یک پارک کودک هم تعبیه شده است.

6. باغ ویلا افرا در ماسال 

باغ ویلای افرا در ماسال یک خانه ویلایی ۱۲۰ متری است که در باغی به مساحت ۵۰۰ متر بنا شده است، حیاط و سرویس بهداشتی این ویلا که در حیاط قرار دارد به صورت اشتراکی در اختیار مهمانان ویلا قرار داده می‌شود. همچنین پارکینگ ویلا با سایر میهمانان ساکن در ساختمان مشترک است.

باغ ویلای افرا در ماسال، روستای کیشخانی قرار گرفته و مسیر منتهی به ملک کاملا آسفالت شده است. این ملک دو طبقه دارد که مالک آن در طبقه بالا سکونت دارد. همچنین دسترسی ویلا به اماکن تفریحی گردشگری منطقه مانند ییلاقات ماسال، طالب دره، بام سبز، قلعه رودخان، ماسوله، ساحل گیسوم و دریای رضوانشهر تنها ۴۵ دقیقه است.

7. باغ ویلا توسکا در ماسال 

باغ ویلا توسکا واقع در ماسال، روستای امامزاده شفیع یکی دیگر از پیشنهادهای میهمان شو برای اقامت در سفر ماسال است. این ویلای ۸۵ متری ظرفیت پذیرش ۵ تا ۹ نفر را دارد. حیاط و پارکینگ آن به صورت اشتراکی با سایر میهمانان ساکن در ساختمان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مسیر منتهی به این ویلا آسفالت و تنها ۵۰ متر مانده به ویلا خاکی است. با این حساب دسترسی به ویلا بسیار راحت است. فاصله این ویلا به جاذبه‌های منطقه مانند ییلاقات ماسال، آبشار، ماسوله، قلعه رودخان و ساحل گیسوم تنها ۴۵ دقیقه است.

8. اقامتگاه بومگردی داروک ماسال 

مورد پیشنهادی بعدی برای اجاره ویلا در ماسال یک خانه‌ی قدیمی است که امروزه به عنوان اقامتگاه بوم‌گردی فعالیت دارد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم در منطقه ماسال کلبه‌های چوبی و اقامتگاه‌های بوم گردی زیادی برای اجاره وجود دارد که در این میان داروک یکی از بهترین‌هاست.

سبک معماری اقامتگاه داروک مانند اکثر اقامتگاه‌های بوم گردی این استان به شیوه معماری بومی و اصیل گیلان است. این خانه در مجموعه دو طبقه و چهار واحد اقامتی دارد که واحدهای طبقه بالا از بالکن چشم‌انداز زیبایی به مناطق اطراف دارند. در طبقه پایین نیز اتاقی مجزا و بزرگ برای پذیرایی از گروه‌های طبیعت‌گردی تعبیه کرده‌اند.

9. اجاره کلبه دوبلکس والهالا در ماسال 

اگر تعداد نفراتتان زیاد نیست و به دنبال اقامتگاهی دنج و آرام می‌گردید کلبه دوبلکس والهالا در ماسال پیشنهاد بعدی میهمان شو به شماست. این واحد ۶۵ متری با ظرفیت ۴ نفر به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ویلا دربست با نمای ظاهری چوب در شهر ماسال که مسیر دسترسی به آن آسفالت و تنها ۱۰ متر جاده‌ی خاکی دارد. تراس ویلا رو به جنگل‌های سبز ماسال است که چشم‌انداز بسیار زیبایی از منطقه را به شما می‌دهد.

10. باغ ویلای جنگلی گلستان در ماسال 

و اما مورد آخر باغ ویلای جنگلی گلستان است که یک بنای ۱۲۰ متری و باغی به مساحت ۱۰۰۰ متر دارد. این ویلا با ظرفیت ۴ تا ۶ با حیاط و پارکینگ در اختیارتان گذاشته می‌شود.

یکی از جذابیت‌های این ویلا دسترسی بسیار راحت آن به کوه و جنگل و رودخانه است. اگر می‌خواهید چند روزی اقامت در دل طبیعت را تجربه کنید باغ ویلای گلستان ماسال مناسب شماست. از ساختمان این ویلا تا کوه، جنگل و رودخانه تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی دارید. مسیر پیاده‌روی هم از کوچه‌های سبز و زیبای جنگلی می‌گذرد تا این اقامت از آنچه تصور می‌کردید برایتان لذت‌بخش‌تر شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.