ویلا و اقامتگاه‌های پیشنهادی در رامسر

تجربه اقامتی راحت و رضایت بخش در سفر همیشه جز اصلی‌ترین دغدغه‌های هر مسافری است. وقتی تصمیم به سفر می‌گیرید پیش از هرچیز باید فکری برای اقامتتان کنید. حالا اگر مقصد سفرتان شهری توریستی باشد مسئله‌ی اقامت در سفر اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. رامسر یکی از محبوب‌ترین شهرهای شمالی برای سفر است؛ همین هم باعث شده تا در اکثر روزهای سال میزبان گردشگران از سراسر کشور باشد. میهمان شو برای اقامت در سفر رامسر چند پیشنهاد ویژه دارد!

رامسر یکی از خوش‌نام‌ترین شهرهای استان مازندران است که به دلیل هم‌جواری با استان گیلان طبیعتی کاملاً متفاوت از دیگر شهرهای مازندران دارد و همین باعث شده که در نظر گردشگران بسیار محبوب باشد. اگر مقصد سفر شما رامسر است دیگر نگرانی چندانی بابت مسئله‌ی اقامت ندارید، اینجا ویلاهای زیادی برای اجاره در دسترس شماست اما اینکه کدام ویلا را برای اقامت انتخاب می‌کنید در کیفیت سفرتان تاثیر زیادی دارد.

در سفر رامسر پیدا کردن یک ویلای درجه یک برای اجاره خیلی سخت نیست. در این شهر امکانات اقامتی متفاوتی برای اجاره در دسترس است، از خانه‌های محلی و سوئیت‌های اقامتی کوچک گرفته تا ویلاهای استخردار و لاکچری، اینکه شما کدام مورد را برای اقامت در سفر رامسر انتخاب می‌کنید به بودجه و سلیقه‌ی شما بستگی دارد. در ادامه‌ی این مقاله قرار است چند پیشنهاد عالی از میهمان شو برای اجاره بهترین ویلاها در رامسر را با هم بررسی کنیم.

- Advertisement -

1.      ویلا دوبلکس استخر چهارفصل در رامسر 

اولین پیشنهاد میهمان شو برای اجاره ویلا در رامسر یک ویلای دوبلکس استخر چهارفصل در رامسر است. این ویلا دو خوابه با استخر روباز در نزدیکی دریا و در منطقه دریا پشته واقع شده است. این ویلا در زمینی به مساحت 5000 متر بنا شده و ساختمان اصلی 220 متر زیربنا دارد. اگر دنبال اقامتگاهی دنج و استخردار در منطقه‌ای ساحلی می‌گردید این گزینه‌ای بی‌نظیر برای شماست.

این ویلا ظرفیت پذیرش 6 تا 10 نفر را دارد.

2.      اجاره ویلا استخر دار با ساحل اختصاصی

گزینه پیشنهادی بعدی میهمان شو برای اجاره ویلا استخر دار با ساحل اختصاصی در رامسر یک خانه‌ی دوبلکس چوبی است که با 150 متر بنا در زمینی به مساحت 1150 متر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی از دریای خزر است. این ویلا به صورت دربست و حیاط دار در اختیار شما قرار می‌گیرد و در کل ظرفیت پذیرش 5 میهمان را دارد.

استخر روباز با چشم انداز دریا و بنای کاملا چوبی در خط اول ساحل قرار گرفته و به لحاظ جغرافیایی در نزدیکی دوراهی هریس و مابین تنکابن و رامسر قرار دارد. تفریحات آبی مانند جت اسکی، قایق، شاتل، غواصی و … هم در نزدیکی ویلا در دسترس هستند.

3.      اجاره کلبه دو خوابه با جکوزی روباز در وانکوه

اگر تعداد نفراتتان زیاد نیست و به دنبال یک ویلای نقلی با امکانات عالی در رامسر هستید پیشنهاد میهمان شو به شما کلبه هشتاد متره وانکوه است. این کلبه با ظرفیت چهار نفر در زمینی به متراژ 80 متر با طراحی دوبلکس ساخته شده است.

کلبه دو خوابه چوبی در وانکوه با چشم انداز دلنشینی از دریا و جنگل یک پیشنهاد جذاب برای اقامت در سفر رامسر است که با امکانات کامل جهت تجربه اقامتی لذت بخش برای مسافران آماده شده است.

4.      ویلا استخردار تریبلکس جنگلی

پیشنهاد بعدی برای اقامت در رامسر یک ویلای استخردار تریپلکس جنگلی است که در فضایی با متراژ 1200 متر قرار گرفته است. ظرفیت پذیرش این ویلا با 500 متر بنا 10 تا 25 نفر است.

ویلا به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمان گذاشته می‌شود. بنای ویلا دارای 6 خواب اختصاصی و کاملا مستر، با تمام امکانات رفاهی و تفریحی از جمله بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی و … است.

این ویلای بی‌نظیر به همراه یک استخر سرپوشیده آبگرم بزرگ و یک استخر روباز مینی در فضای باز در قسمتی دنج از حیاط در نزدیکی قلعه تاریخی مارکوه کتالم رامسر واقع شده و اقامتی رویایی را برای شما به همراه دارد. آلاچیق، باربیکیو و کلبه سنتی از دیگر امکانات رفاهی این ویلای لاکچری در رامسر است.

5.      ویلای لاکچری استخردار جنگلی رامسر

گزینه بعدی یک ویلای دوبلکس سوپر لوکس در محیطی جنگلی است که در فضایی به مساحت 2000 متر بنا شده و ساختمانی به متراژ 200 متر دارد. این ویلای لوکس استخردار با ظرفیت 6 تا 10 نفر به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

ویلای استخردار بسیار لاکچری چشم اندازی بی‌نظیر به سمت جنگل‌های سبز رامسر دارد و با دارا بودن امکاناتی خاص نظیر استخر روباز آبگرم، محوطه 2000 متری، یک خواب سنتی، 3ه خواب مستر، یک کلبه سنتی در حیاط، شومینه هیزمی و …. به یکی از خاص ترین اقامتگاه‌های شمالی برای اجاره ویلا در رامسر تبدیل شده است.

image 39

6.      ویلای پنج طبقه استخر آبگرم در رامسر

ویلای پنج طبقه استخر آبگرم رامسر یکی دیگر از اقامتگاه‌های بسیار لوکس و همه چیز تمامی است که می‌توانید برای اقامت لاکچری در سفر شمال انتخاب کنید. باغ ویلای پنج طبقه استخر آبگرم در زمینی به مساحت 1000 متر با یک بنای 250 متری آماده شده تا با ظرفیت پذیرش 6 تا 13 میهمان میزبان شما در سفر به رامسر باشد.

باغ ویلا 5 طبقه استخر آبگرم رامسر به صورت دربست با تمامی امکانات رفاهی در اختیار شما گذاشته می‌شود. چهار اتاق خواب، استخر روباز با سرسره‌ی چرخشی، وسایل تفریحی از جمله میز بیلیارد، ایرهاکی، فوتبال دستی، باربیکیو، فضای باز، آسانسور بین طبقات و… از امکانات این ویلای لوکس در رامسر است.

7.      ویلای لوکس عمارت مادر در رامسر 

گزینه پیشنهادی بعدی برای اجاره ویلا  با امکانات عالی، ویلای لوکس عمارت مادر در رامسر است. یک خانه ویلایی 1000 متری با 500 متر بنا و چشم اندازی عالی از طبیعت شهر رامسر که در سه طبقه ساخته شده است.

این ویلا ظرفیت پذیرش 6 تا 10 نفر را دارد. فضای داخلی به صورت دربست در اختیار مهمان‌ها قرار می‌گیرد و ویلا دارای حیاط و پارکینگ اختصاصی است.

ویلای لوکس عمارت مادر در رامسر تا جنگل های هیرکانی تنها 4 کیلومتر و تا دریا 400 متر فاصله دارد.

8.      ویلا تریبلکس استخر آبگرم در تلارسر رامسر

و اما آخرین گزینه در لیست پیشنهادی میهمان شو برای اجاره سوئیت و ویلا در رامسر یک ویلای استخردار تریبلکس در تلارسر است. یک ویلای تریبلکس 300 متری با 3 اتاق خواب که به صورت دربست با حیاط و پارکینگ اختصاصی در اختیارتان گذاشته می‌شود.

این ویلا با چشم انداز به سمت جنگل دالخانی و تراسی بزرگ با امکاناتی نظیر تاب ریلکسی، میز صندلی، باربیکیو و استخر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در سفر رامسر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.