رول ضد تعریق خوب چی بخرم؟

تابستان‌ها بدون رول ضد تعریق بهترین سه ماه سال نیستند! تصور ما از تابستان احساس خنکی وسط گرم‌ترین فصل سال است، با صدای آب و بوی میوه‌های ترش و شیرین تابستانی.

برای رهایی از این احساس ناخوشایند با ما در این مقاله از رادیومدا با عنوان بهترین رول ضد تعریق همراه باشید. 

برندهای رول ضد تعریق

- Advertisement -

 برندهای رول ضد تعریق

بهترین برندهای رول ضد تعریق

1.رول ضد تعریق از برند داو Dove

رول‌های ضد تعریق داو را می‌توان پرفروش‌ترین و بهترین رول ضد تعریق موجود در بازار معرفی کرد. زیرا داو یک برند معروف و باکیفیت، با ماندگاری بالا و قیمت مناسب است.

رول ضد تعریق برند داو با رایحه‌های گوناگونی تولید شده است که می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان انتخاب دلخواهی برای تمام فصول داشته باشید.

از جمله نقاط قوت رول‌های ضد تعریق این برند می‌توان به بدون الکل بودن آن‌ها، ماندگاری بالا (از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت) و عصاره‌های طبیعی متنوعی که در آن‌ها به کار رفته است اشاره کرد؛ از عصاره خیار و چای سبز و کیوی گرفته، تا عصاره شیر و تمشک و گل‌های بهاری در ساخت این محصول به کار رفته‌ است.

برندهای رول ضد تعریق

 

2.رول ضد تعریق از برند نیوآ Nivea

نیوآ محصولات ضد تعریق موفق بسیاری در کارنامه کاری‌اش دارد. یکی از بهترین تولیداتشان نیز رول‌های ضد تعریق نیوا است. شک نکنید که نیوآ محبوب‌ترین برند و بهترین رول ضد تعریق در بازارهای جهانی است. محصولات ضد تعریق نیوا با خاصیت آنتی باکتریال، از تجمع باکتری‌ها در ناحیه زیر بغل و تولید بوی بد جلوگیری می‌کنند.

کافی‌ست بعد از حمام یا قبل از خروج از خانه آن را روی پوستتان بکشید و ببینید که چطور تا ۴۸ ساعت از زیر بغلتان در مقابل میکروب‌ها و تعریق و بوی بد محافظت می‌کند.

نکته دیگر این است که آنچه در محبوب کردن برند نیوآ به خصوص محصولات ضد تعریقش نقش بزرگی داشته، بوهای بسیار خوب و دلپذیرشان و سبک بودن ساختار مایع درون این رول‌ها است. اگر می‌خواهید تابستانی خوشبو و شیک داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم که رول ضد تعریق نیوا را به محصولات بهداشتی‌تان اضافه کنید.

 

3.رول ضد تعریق از برند باباریا Babaria

برند باباریا یک برند اسپانیایی برجسته و باکیفیت در تولید محصولات بهداشتی است و رول ضد تعریق باباریا یکی از موفق‌ترین تولیدات این برند است. برای آن دسته از افرادی که حاضرند هزینه کیفیت خوب را بپردازند انتخابی خاص و بهترین رول ضد تعریق برای تمام فصول خواهد بود.

این محصول از عصاره‌های طبیعی خاصی ساخته می‌شود که شاید در میان فرمولاسیون تولیدات سایر برندها آن‌ها را نبینید؛ مثلا جوی دو سر یا سویا! اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید رول ضد تعریق‌تان بوی غالبی نداشته باشد، رول‌های ضد تعریق باباریا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

زیرا رایحه به کار رفته در آنها به قدری ملایم است که اگر بینی‌تان را هم به لبه رول بچسبانید به سختی می‌توانید بویی از آن دریافت کنید. ماندگاری این محصول معمولا تا ۴۸ ساعت پس از استفاده پایدار خواهد بود و برای استفاده خانم‌ها و آقایان کاملا مناسب است. در بسیاری از رول‌های ضد تعریق باباریا از ویتامین‌ها نیز استفاده شده که برای پوست مطلوب و خوشایند است.

برندهای رول ضد تعریق

 

4.رول ضد تعریق از برند ایو روشه Yves Rocher

بعید است کسی محصولات بهداشتی برند فرانسوی ایوروشه را دوست نداشته باشد. ایوروشه کمی گران است اما ارزش این گرانی را دارد. رول‌های ضد تعریق ایو روشه مهمولا بدون الکل هستند و ماندگاریشان 24 ساعت است. شما می‌توانید متناسب با سلیقه بویایی‌تان انتخاب دلخواهی میان رایحه‌های متنوع این محصول داشته باشید.

از نقاط قوت رول‌های ضد تعریق این برند می‌توان به استفاده از عصاره‌های طبیعی و اورگانیک و خواص ضد التهابی و آرامبخش آن‌ها برای پوست اشاره کرد.

بنابراین اگر تاکنون از رول ضد تعریق ایو روشه استفاده نکرده‌اید و با قیمت این محصول مشکلی ندارید، می‌توانید شادابی و خوشبویی منحصر به فردی را با آن‌ها روی پوستتان تجربه کنید و خوشحال باشید که یکی از انواع بهترین رول ضد تعریق در دنیا را در اختیار دارید.

 

5.رول ضد تعریق از برند رکسونا Rexona

احتمالا برند رکسونا را با محصولات ضد تعریقش می‌شناسید. مام رول، استیک و اسپری ضد تعریق رکسونا از پرفروش‌ترین محصولات بهداشتی موجود در بازار هستند. که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسبشان توانسته‌اند سلیقه عموم مخاطبان را به خودشان جلب کنند.

این برند هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان محصولات ضد تعریق خوبی تولید کرده است. پس از استفاده از رول ضد تعریق رکسونا می‌توانید خاطر جمع باشید که تا 48 ساعت زیر بغلتان از بوی بد تعریق و تجمع باکتری‌ها در امان است. بنابراین اگر به دنبال یک رول ضد تعریق با اثربخشی بالا و قیمت مناسب هستید، رکسونا برند مناسبی برایتان خواهد بود.

برندهای رول ضد تعریق

بیشتر بخوانید:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.