طرز استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟

طرز استفاده از بادی اسپلش چگونه است؟ اصلاً بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا استفاده از آن ضرری برای پوست دارد یا خیر؟ بسیاری از ما زمانی که برای اولین‌بار نام بادی اسپلش را شنیدیم، به‌دنبال پاسخ این پرسش‌ها گشتیم. بادی اسپلش یکی از جدیدترین محصولات آرایشی بهداشتی است که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. این محصول با ایجاد رایحه‌ای مطلوب و خوشبو روی بدن باعث می‌شود حس خوبی نسبت به خود یا طرف مقابلتان داشته باشید. علاوه بر این، از آبرسان‌ها و ویتامین‌های مفیدی برای پوست برخوردار است که سبب تقویت و شفافیت پوست می‌شود. از آنجایی که سلیقه‌های متفاوتی در دنیا وجود دارد، بادی اسپلش‌ها نیز با رایحه‌های متنوع و گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند تا به مزاج اکثر افراد خوش آید. مثلاً یکی از دلایل سرزبا‌ن‌افتادن محبوب ترین بادی اسپلش های مای ، رعایت تنوع رایحه است. ما قصد داریم در ادامه نوشته به معرفی و طرز استفاده از بادی اسپلش بپردازیم. پس اگر قصد خرید این محصول را دارید، تا انتهای نوشته همراه ما باشید.

روش های استفاده از بادی اسپلش
روش های استفاده از بادی اسپلش

- Advertisement -

بادی اسپلش Body splash چیست؟

همان طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، بادی اسپلش (body splash) محصولی نسبتاً تازه‌ در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی است. به همین دلیل هنوز تعداد زیادی از افراد با کاربرد آن و تفاوتش با سایر خوشبوکننده‌های بدن آشنا نیستند. بادی اسپلش‌ نوعی اسپری خوشبوکننده مخصوص بدن است که نه در دسته عطرها قرار می‌گیرد و نه ادکلن؛ اما کاملاً مایع و رقیق است و از آب، الکل و ترکیبات طبیعی در ساختار آن استفاده می‌شود. این محصول بسیاری از افراد را از ادکلن بی‌نیاز کرده است؛ اما باید بدانید که ماندگاری کمتری نسبت به آن دارد. قیمت مناسب، تنوع رایحه، عدم ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی و نرمی و شادابی پوست از جمله دلایلی است که سبب محبوبیت بادی اسپلش ها شده است. علاوه بر این چربی و رطوبت لازم پوست که هنگام استحمام از بین می‌رود را تامین می‌کند. البته یکی از دلایل اصلی محبوبیت و استفاده زیاد افراد از بادی اسپلش، به این دلیل است که آبرسانی به پوست را انجام می‌دهد و از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری می‌کند. استفاده از بادی اسپلش روش‌های مخصوص به خود را دارد. در ادامه نوشته به طرز استفاده از بادی اسپلش می‌پردازیم. 

طرز استفاده از بادی اسپلش

اکثر بادی اسپلش‌ها به‌صورت اسپری ساخته می‌شوند. بنابراین برای استفاده باید آن را روی بخشی از پوست که مدنظرتان است، اسپری کنید. تا اینجای کار که راحت است؛ اما دغدغه اصلی افزایش ماندگاری بادی اسپلش است. چه کنیم که ماندگاری بادی اسپلش افزایش یابد و در مدت زمان کوتاه تأثیر خود را از دست ندهد؟ صبر کنید؛ استفاده از مقدار بیشتری از بادی اسپلش برای ماندگاری بیشتر بو چاره کار نیست. برای حل این موضوع باید از روش‌های استفاده از بادی اسپلش مطلع شوید. 

  • اگر می‌خواهید رایحه بادی اسپلش مدت بیشتری روی پوست‌تان باقی بماند، باید پوستتان را قبل از استفاده آماده کنید. می‌توان از دوش‌گرفتن شروع کرد. بعد از آن، آب اضافی روی پوست را با یک حوله تمیز خشک کنید. با توجه به بازبودن منافذ پوست بلافاصله بعد از حمام باز، پوست مقداری بیشتری از اسپری را جذب می‎کند تا رایحه آن مدت زمان طولانی‌تری روی پوست باقی بماند.
  • یکی دیگر از نکات طرز استفاده از بادی اسپلش و افزایش ماندگاری آن، استفاده از یک لوسیون بدون بو یا نزدیک به رایحه بادی اسپلش خودتان است. به این صورت که مقداری لوسیون را روی نواحی که می‎خواهید از بادی اسپلش استفاده کنید، بزنید. بهتر است سراغ نواحی دارای نبض مانند گردن، مچ دست، پشت زانو، بین سینه‎ها و آرنج بروید. سپس بادی اسپلش را در فاصله 30 سانتی‌متری پوست به سمت خودتان بگیرید و به سمت نقاطی که قبلا لوسیون زده‌اید، اسپری کنید. این فاصله سبب می‎شود که رایحه در هوا پراکنده شده و روی کل پوست پخش شود. تا زمانی که تمام نواحی مدنظر به اسپری آغشته شوند، این عمل را تکرار کنید. یادتان نرود که قبل از پوشیدن لباس، از خشک‌شدن اسپری مطمئن شوید. حتی می‌توانید مقداری از بادی اسپلش را روی برس خود اسپری کنید و موهایتان را با آن شانه کنید. با این عمل موهایتان نیز رایحه خوبی خواهد داشت. همچنین اگر قصد دارید در طول روز بوی بادی اسپلش همراه شما بماند، می‎توانید یک تکه پنبه را به اسپری آغشته کنید و آن را در لباس زیر خود قرار دهید. در صورت استفاده از بادی اسپلش با این روش‌ها می‌توانید رایحه ملایم و ماندگاری در طول روز برای خود ایجاد کنید. فقط فراموش نکنید که استفاده از بادی اسپلش به اندازه باشد و از کنترل خارج نشود؛ در غیر این صورت می‌توان باعث تحریک و مشکلاتی در مجاری تنفسی خود و اطرافیان شوید. شاید استفاده از بادی اسپلش و بادی میست نسبت به عطرهای قدیمی مزایای بیشتری داشته باشد؛ اما اگر به شیوه درست از آن‌ها استفاده نشود، ممکن است باعث ناراحتی بقیه افراد شود. همچنین باید بدانید که بادی اسپلش گزینه مناسبی برای پوشش بوی بد بدن ناشی از عدم رعایت بهداشت و حمام‌نکردن نیست و نباید به آن‌ها به چشم جایگزینی برای محصولات ضد تعریق و دئودرانت نگاه کرد. درنتیجه برای اثربخشی بهتر باید پس از استحمام و قبل از بادی اسپلش از ضد تعریق‌ها استفاده کنید.
  • با این حال برخی از برندهای بادی اسپلش نیز ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه دارند. به‌عنوان مثال یکی از نمونه های داخلی موفق، بادی اسپلش سی گل با ماندگاری بالا است. پس بهتر است قبل از خرید بادی اسپلش، تحقیق مختصری درباره انواع برندهای ارائه‌دهنده این محصول داشته باشید.

سخن آخر

امروزه با توجه به نیازها و سلیقه‌های افراد مختلف، محصولات ضد تعریق متنوعی روانه بازار شده‌اند که از مهم‌ترین انواع آن‌ها می‌توان به رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها اشاره کرد. در بین این محصولات، اسپری ضد تعریق دارای طرفداران بسیاری است. اسپری ضد تعریق محصولی است که برای جلوگیری از تعریق شدید طراحی شده است و با پخش کردن اسانس‌های خوشبویی که دارد، از ساطع شدن بوی نامطبوع از سمت بدن جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید برندهای مختلف بادی اسپلش را از سایت مو تن رو تهیه کنید‌. مو تن رو نمایندگی بادی اسپلش شون ، مای، سی گل و… است و دست شما را در انتخاب انواع مختلف این محصول باز گذاشته است.

image 4
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.