بهترین زمان استفاده از سرم ویتامین C پریم

پوست ما روزانه در معرض بیشمار عوامل محیطی آسیب رسان قرار می گیرد؛ آلودگی های موجود در هوا، گرما، باد، اشعه خورشید، اشعه ناشی از لوازم الکترونیک و… . از طرفی، برخی از مواد غذایی که ما مصرف می کنیم هم می تواند باعث ایجاد اثرات منفی به پست مان شود. استفاده از شوینده های نامناسب را هم می توانیم به موارد قبل اضافه کنیم. پوست ما به عنوان خارجی ترین لایه بدن در تمام طول روز در معرض این عوامل قرار دارد و باید بتواند از خود و همچنین از سایر بخش های بدن در مقابل آسیب های ناشی از آن ها محافظت کند. فراموش نکنیم که پوست یکی از بخش های اصلی سیستم دفاعی بدن و نخستین خط دفاع در مقابله با انواع عوامل عفونی مثل باکتری ها و قارچ ها نیز است. بنابراین بسیار مهم است که پوست بدن ما همیشه در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد  تا بتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند. در این مقاله ما شما را با یک محصول شگفت انگیز برای مراقبت از پوست آشنا می کنیم.

بهترین محصول برای مراقبت و جوان سازی پوست

- Advertisement -

پوست صورت به عنوان یکی از اصلی ترین قسمت های بدن که بیش از سایر بخش ها در برابر عوامل محیطی قرار دارد و همچنین به عنوان یکی از مهم ترین بخش های بدن که زیبایی های ما را به تصویر می کشد، طبیعتا به مراقبت های بیشتر و ویژه تری هم نیاز دارد. روش های مختلفی برای حفظ زیبایی، سلامت و تقویت پوست صورت و گردن وجود دارد. کرم های مرطوب کننده یکی از شناخته شده ترین محصولاتی است که برای سلامت و زیبایی پوست صورت از آن استفاده می شود. اما محصولاتی وجود دارند که نسبت به مرطوب کننده ها تاثیرات به مراتب بیشتری ایجاد می کنند. سرم پوست یکی از محصولات مراقبتی پوست است که با تحریک کلاژن سازی می تواند به روند جوان سازی، لایه برداری و پاک کنندگی پوست کمک کند. سرم پوست دارای بافت مایع یا ژله‌ای است و به همین دلیل به راحتی بر روی پوست صورت و گردن پخش می شود. سرم های پوستی نسبت به مرطوب کننده ها بافت سبک تر اما تاثیری به مراتب عمیق تر و بیشتر دارند.

مزایای استفاده از سرم پوست

این نوع محصول یکی از تاثیرگذارترین محصولات مراقبت از پوست است که در مدت زمان کوتاهی می تواند تاثیرات عمیقی بر روی پوست بگذارد. سرم پوست باعث جوان سازی، لایه برداری عمیق، پاکسازی منافذ و در نتیجه صاف و درخشان شدن پوست می شود و آثار و نشانه های پیری را تا حد زیادی کاهش می دهد. سرم ویتامین C پریم یکی از بهترین و تاثیرگذارترین سرم های پوست موجود در بازار است که اگر از سنین پایین (۲۰ تا ۳۰ سالگی) شروع به استفاده از آن شود، می تواند روند پیری پوست را به میزان زیادی به تاخیر بیاندازد اما مصرف آن در سنین بالاتر (بعد از ۴۰ سالگی) به دلیل خاصیت آبرسانی فوق العاده ای که دارد باز هم می تواند چین و چروک های ریز ایجاد شده در پوست صورت و گردن را تا حد زیادی کاهش دهد و باعث ایجاد طراوت و تازگی در ظاهر شما شود.

چرا باید از سرم ویتامین C پریم استفاده کنیم؟

image 7

سرم پوست ویتامین C پریم با داشتن ترکیبات آزمایش شده توسط متخصصین، یکی از تاثیرگذار ترین محصولات جوان ساز و لایه بردار است که استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی می تواند باعث از بین رفتن آثار و نشانه های پیری در پوست شود. سرم صورت و گردن ویتامین C پریم با داشتن میکروکپسول های ویتامین C در ترکیب خود با علایم خستگی، پیری و استرس در پوست مبارزه می کند و لطافت و شادابی پوست را به آن بازمی‌گرداند. سرم صورت و گردن ویتامین C پریم با داشتن ۲۰ درصد ویتامین C در ترکیب خود، بدون بر جا گذاشتن اثری از چربی، در مدت زمانی کوتاه جذب پوست می شود و بنابراین بدون هیچ نگرانی و در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید. سایر ترکیبات فوق العاده موجود در این محصول از جمله آنتی اکسیدان و همچنین فرمول Patented Skin Repair system از پوست در برابر اشعه مضرر UV و رادیکال های آزاد محافظت می کند و باعث ترمیم سریع، افزایش انعطاف، شفافیت و لیفت شدن پوست صورت و گردن می شود. این سرم که مطابق با انواع پوست تهیه شده است، روند کلاژن سازی پوست را تسریع می کند و در مدت زمان کوتاهی پس از شروع استفاده، پوست ظاهر جوان تر و شاداب تری پیدا می کند.   

نحوه استفاده از سرم ویتامین C پریم

برای استفاده از سرم صورت و گردن ویتامین C پریم ابتدا صورت خود را بشویید تا آلودگی ها و چربی های اضافه از روی آن پاک شوند و مانع جذب ترکیبات سرم نشوند. بهتر است شستشو با آب گرم انجام شود تا منافذ پوست به خوبی باز و آماده جذب ترکیبات موثر سرم شوند. سپس پوست خود را خشک کنید و یک تا دو قطره از سرم را به صورت مساوی و یکسان بر روی پوست صورت و گردن پخش کنید، سرم را به آرامی بر روی پوست این نواحی ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست تان شود. توجه داشته باشید که سرم پوست به دلیل آن که از خاصیت لایه برداری بسیار بالایی برخوردار است، نباید در نواحی اطراف چشم مصرف شود. 

بهترین زمان برای استفاده از سرم ویتامین C پریم

شما می توانید در طول روز ۲ بار از سرم صورت و گردن ویتامین C پریم استفاده کنید. بهترین زمان برای مصرف سرم ویتامین C پریم صبح پس از برخواستن از خواب و شب پیش از خوابیدن است. برای گرفتن بیشترین تاثیر ممکن، بهتر است سرم را پس از استحمام که منافذ پوست کاملا باز هستند مصرف کنید. سرم ویتامین C پریم به دلیل بافت ویژه و جذب سریعی که دارد به راحتی می تواند پیش از خواب استفاده شود، بدون آنکه اثری از خود بر روی بالش شما به جا بگذارد. 

سرم ویتامین C پریم با تمام انواع پوست سازگاری دارد و شما می توانید از سنین ۲۰ یا ۳۰ سالگی شروع به استفاده از آن بکنید. در این صورت روند پیری پوست تا حد زیادی به تاخیر می افتد و خاصیت کلاژن سازی آن برای مدت طولانی تری فعال باقی خواهد ماند. بنابراین این محصول برای تمام کسانی که به شادابی و طراوت پوست خود اهمیت می دهند، مناسب است. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سعیده می گوید

    سلام بعد از استفاده از این سرم آیامی توان بدون شستشوی صورت ضدآفتاب استفاده کرد؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.