بهترین ضد آفتاب فرانسوی

همه تقریبا کم و بیش از اثرات مضر خورشید بر پوست اطلاع دارند (از پیری زودرس تا سرطان)، اما نکته ای که باید به آن توجه داشت لزوم استفاده از کرم ضد آفتاب در تمام روزهای سال است؛ چه آفتابی چه ابری. پس پیشنهاد میکنیم از پوست تان به درستی محافظت کنید.

در میان تعدد بالای برندهای تولید کننده محصولات مراقبتی نور خورشید، این برندهای فرانسوی هستند که همه نوع کرم ضد آفتابی را اعم از رنگی و بدون رنگ، ضد لک، ضد آب و یا حتی حاوی خواص ضد پیری پوشش داده و تولید میکنند، با فرمول‌ های فوق ‌العاده سبک و موثر.

هنگامی که به دنبال بهترین ضد آفتاب فرانسوی هستید، هر چه SPF آن بالاتر باشد بهتر است. بسیاری از این محصولات محافظت لازم را از پوست شما انجام داده بدون اینکه رد سفیدی از خود باقی بگذارند. در ادامه چند  کرم ضد آفتاب از بهترین مدل های فرانسوی را معرفی خواهیم کرد. مطمئنا بعد از خواندن این مطلب حداقل دو یا سه ضد آفتاب جدید به مجموعه محصولات پوستی تان اضافه خواهد شد.

- Advertisement -

10 مدل از بهترین کرم های ضد آفتاب با فرمولاسیون فرانسه کدامند؟

  1. کرم ضد آفتاب اون B-Protext SPF 50+

کرم ضد آفتاب اون مدل B-Protect با داشتن SPF50+ و به دلیل فرمول محافظتی تایید شده یکی از محبوب ‌ترین محصولات داروخانه ‌های فرانسه است. این محصول با پایه‌ای از آب چشمه‌ های حرارتی Avene، پوست را بهبود بخشیده و تغذیه می‌کند تا نتیجه‌ای شاداب داشته باشد.

  1. ضد آفتابAnthelios  لاروش پوزای با SPF50+

این ضد آفتاب فرانسوی یک گزینه مناسب برای گذراندن ساعات طولانی در ساحل بوده که قادر است از پوست صورت شما به اندازه کافی در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت ‌کند. علاوه بر آن ضد آب و شن نیز است. این ضد آفتاب موفق به کسب جایزه شده و بدون ایجاد احساس سنگینی، یک روکش مات بر روی پوست شما باقی می گذارد. دارای فرمول غیر سفید کننده است به این معنی که می توانید با خیال راحت روی آن آرایش کنید. حتی تا 80 دقیقه در برابر آب نیز مقاوم است.

image 32
  1. ضد آفتاب استادرم Bronz Repair

این کرم ضد آفتاب در عین محافظت از پوست، برنزه شدن طبیعی را برای شما در پی دارد. حفظ کیفیت و شادابی پوست در برابر نور خورشید و در عین حال صاف کردن چین و چروک ها از دیگر مزیت استفاده از این محصول است. ضدآفتاب Bronz Repair استادرم با قابلیت ضد چروک و سفت کنندگی، به دلیل رنگی بودن، پوست را یکپارچه کرده و یک گزینه ایده آل برای مراقبت روزانه است. این محصول دارای بافت کرمی، اثر پودری و غیر کومدوژنیک بوده که با محافظت از DNA سلولی، از پیری پوست و بروز لکه‌های تیره جلوگیری می‌کند.

  1. ضد آفتاب اوریاژ مدل Bariésun

ضد آفتاب اوریاژ مدل بری سان با وجود بافت فوق العاده سبک، محافظت تخصصی ضد آب را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای خواص ضد لک و حاوی آنتی اکسیدان هایی است که پوست را نرم و جوان می کند. ضد افتاب و ضدلک uriage کاملا اویل فری بوده و با تنظیم میزان چربی ترشح شده در پوست به جلوگیری از ایجاد جوش ها نیز کمک میکند.

  1. ضد آفتاب ویشی سری Capital Soleil با SPF50+

کرم ضد آفتاب Capital Soleil Beach Protect به لطف فرمول سبک خود به اعماق اپیدرم نفوذ می کند و حتی پس از یک ساعت شنا کردن، حداکثر میزان محافظت از پوست را ارائه میدهد. حاوی هیالورونیک اسید جهت آبرسانی بیشتر به سلول های پوستی و کاهش اثرات خشکی ناشی از جذب کلر استخر و سدیم موجود در آب دریا میباشد. این محصول در قالب اسپری نیز عرضه شده است.

  1. ضد آفتاب و کرم روزSuper Restorative  کلارنس با SPF20

خانم‌هایی که پوست بالغ دارند می‌خواهند از پرفروش ‌ترین کرم روز سوپر ترمیم کننده کلارینز با SPF20 استفاده کنند. این ضد آفتاب ضد پیری فرانسوی، در عین حال که پوست را هیدراته کرده، دارای قابلیت لیفت، تقویت ‌کنندگی و بازیابی خاصیت ارتجاعی پوست نیز میباشد. استفاده مداوم و منظم از این محصول میتواند ظاهر چین و چروک ها را کاهش داده، به آرامی لکه های پیری شما را محو کند و در عین حال درخشش طبیعی را به پوست شما بازگرداند.

  1. مرطوب کننده رنگی لورا مرسیه با SPF30

این محصول را میتوان با داشتن SPF30 به عنوان یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع به همراه ترکیبی قوی از ویتامین های آنتی اکسیدانی C و E شناخت که به محافظت از پوست در برابر اثرات مخرب محیط کمک می کند. اگر تا به حال از مرطوب‌کننده‌ های رنگی استفاده نمی‌کردید، توصیه میکنیم آنرا شروع کنید. برای یکنواخت کردن رنگ پوست شما بدون استفاده از کرم پودرهای سنگین عالی است. ترکیبی از مراقبت از پوست و آرایش حاوی کمپلکس آبرسانی متشکل از روغن‌های دانه ماکادمیا و کوکوی که پوست را بهبود ‌بخشیده و به افزایش سطح رطوبت آن تا 24 ساعت کمک می‌کند و در عین حال علائم خشکی را کاهش می‌دهد.

  1. ضد آفتاب مینرال لاروش پوزای برای پوست های حساس

اگر پوست حساسی دارید و از طرفی به دنبال یک ضد آفتاب فرانسوی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم ضد آفتاب لاروش پوزای مدل Anthelios Mineral Ultra Light با SPF50 میباشد. این ضد آفتاب فرانسوی 100% معدنی دارای جذب سریع، فینیش مات و بدون چربی است. تا 40 دقیقه در برابر آب مقاوم است. ضد آفتاب های معدنی برای کسانی که از بیشتر مشکلات پوستی رنج می برند بهترین هستند و این ضد آفتاب معدنی فرانسوی بهترین در بازار است.

برای لب و موهایتان هم پیشنهادی داریم …

بهترین بالم لب فرانسوی با SPF50

با بالم لب لاروش پوزای مدل آنتلیوس لب های خود را به درستی در برابر اشعه UV محافظت کنید. این بالم لب فرانسوی با SPF50 از لب ها، بینی و چانه شما در برابر آسیب سلولی ناشی از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. آن را در جیب یا کیف ساحلی خود بیندازید چه برای اسکی به کوه می روید و چه برای شنا به دریا و ساحل!

بهترین ضد آفتاب مو فرانسوی

بهترین ضدآفتاب فرانسوی مو، کرم مو کراستاز UV Sublime است که با از بین بردن موخوره آنها را آبرسانی کرده و از موها در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند. باید قبل یا بعد از قرار گرفتن موهایتان در معرض آفتاب روی موهای خشک یا مرطوب استفاده شود. این کرم حاوی آب نارگیل و ویتامین E بوده و بعد از جذب هر گونه اشعه ماوراء بنفش برای به حداقل رساندن آسیب آنها به الیاف مو اقدام می کند.

جمع بندی:

انتخاب بین تعداد کثیری از محصولات مراقبتی کار بسیار سختی است. برای آسان تر شدن میتوان فیلترهایی روی موارد مورد نظر اعمال کرد. به طور مثال با تعیین درصد spf، تایپ پوستی، برند و کشور سازنده و یا قیمت، میتوان طیف محصولات پیشنهادی را کمتر کرد. حال انتخاب ساده تر خواهد شد. از بین برندهای تولید کننده ضد آفتاب های ایزدین پرچم دار این محصولات هستند. اما از برندهای فرانسوی هم نمیتوان گذشت. محصولات این کشور حاوی فرمولاسیون قوی و متشکل از بهترین مواد اولیه در جهت کمک به آبرسانی، محافظت از پوست و جوانسازی آن میباشند. امیدواریم پس از مطالعه این مطلب بهترین ضد آفتاب فرانسوی مناسب با نوع پوست و نیازهای محافظتی خود در برابر آفتاب را پیدا کرده باشید! 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.